1

Onderwerp: Bruidstaart met giraffen

Pfff, wat een ramp de afgelopen week met dat vocht in de lucht!!!
Moest ik ook nogeens een bruidstaart maken die helemaal mijn smaak niet is :(. De bovenste taart moest op z'n kant omdat de bruid ooit eens een taart (op z'n kant) in haar fietstas had vervoerd. Ze hadden ook een plaatje van kussende giraffen, dat moest er ook op. Omdat hij zo'n 2 meter lang is en zij vrij klein, moest het ene girafje op een kratje Brand bier. De versiering op de taart moest ala trouwkaart. Jaja... :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DGUDV6QC.jpg

Gevuld met aardbeiencrème met stukjes aardbei en aardbeienjam.

Ik was al niet helemaal gelukkig met het resultaat (omdat het niet mijn stijl is), kom ik daar om op te bouwen, is het buiten!!! Er liepen ook allemaal kippen rond en een hongerige hond. Uiteindelijk kon ik de taart in een koelkast zetten die niet aan was, maar hij stond iig beschut tegen de beesten. De topper moest ik er maar af laten want de taart moest nog verplaatst worden en die zou dan vallen. Nou, het zal mij benieuwen of ze het later voor elkaar hebben kunnen krijgen...
Ik had me voorgenomen om alleen nog maar "gewone" mooie bruidstaarten aan te nemen, maar ze doen altijd pas hun ideëen uit de doeken als ze hier zijn om te komen proeven. Tja, en dan kan ik echt geen nee meer zeggen hoor :s.

Bedankt voor het kijken
Groetjes, José

2 Laatst bewerkt door Kaatje taart (13-06-2010 09:28)

Re: Bruidstaart met giraffen

Ook al is dit niet een standaard mooie bruidstaart, het is wel een aparte heel erg mooie bruidstaart.
Jammer dat je de taart hebt achter moeten laten met zo'n naar gevoel.

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

3 Laatst bewerkt door Maroesja (13-06-2010 09:31)

Wow, wat mooi weer. En dat girafje op dat kratje. Zooo schatiig.

Groetjes Maroesja

4

Ondanks dat het niet je eigen stijl is vind ik 'm geweldig!  :thumb:

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

5

hihihihi....vind de topper wel erg grappig!!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Wat een super taart

7

super. leuk uitgevoerd

8

Jeutje, wat een verhaal weer :D

Maar ondanks dat het jou ding niet is, deze taart, vind ik hem echt goed ontworpen met alle wensen erin verwerkt is het toch één geheel geworden! En zoals altijd weer prachtig uitgevoerd :)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Wow wat een mooie taart, en jeetje wat een wensen hebben mensen zeg......maar wel grappig al die ideeen erachter.

10

Oh ja, mag ik vragen in welke programma je de achtergond altijd invult. Of gebruikt je een zwarte achtergrond?

Groetjes Maroesja

11

Ik vind hem zo ontzettend leuk.... ik zie liever zulke bruidstaarten dan een standaard taart....Hoewel ik wel van mening ben dat dit nou typisch een taart is waar je veel langer mee bezig bent dan een standaard witte taart met roosjes.

Ik vind hem echt enorm leuk.
Gr maaike

12

:lol: ik vind hem  ook leuk, en juist dat girafje op het kratje vind ik echt super... alleen had een krukje misschien wat leuker geweest, maar ja das nog niet JOUW wens. dus je hebt het inderdaad super gedaan.

13

Ik vind hem super, juist omdat hij heel anders is dan anders :thumb:

Onwijs mooi die print die je gemaakt hebt en die giraffen zijn hilarisch.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

14

toch een super leuke en orginel taart hoor ...en wat een werk en gepuzzel al die vlakjes..en dat met dat weer....complimenten!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

ik heb hier maar 1 woord voor: SUPERSUPERSUPERSUPERGAAAF!!!
ik vind hem zo ontzettend mooi!!! :Y
mijn complimenten!

Ik zing mijn eigen wijsje!

16

Ik vind de taart heel erg mooi!!! Alles klopt en het is een mooi geheel en de girafjes vind ik echt geweldig leuk!!! Onthou ik voor ooit op mijn eigen bruidstaart haha

.. Want taart kan altijd!!

17

ik vind hem wel superleuk!!!

18

Ook ik moet even reageren. Je hebt een taart gemaakt die je niet leuk vond, waar je dus waarschijnlijk met minder passie aangewerkt hebt dan dat je anders zou hebben gedaan.

Maar men.....wat ie is GAAF!!!! Onwijs mooi gemaakt, volgens wensen van het bruidspaar.

Ik hoop echt dat je nog een foto krijgt van het aansnijden oid, want het kan neit anders dan dat het stel mega in hun nopjes was met deze taart!!!!!

19

ik vind de taart toch wel heel erg leuk....

Lekker feestelijk rond.....

20

ik vind hem echt helemaal geweldig! Heel grappig juist die giraffen met lengteverschil, taart op z'n kant en supermooi uitgevoerd!

21

ik vind hem super!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

22

alhoewel dit helemaal niet mijn stijl is, zou ik het juist erg leuk hebben gevonden deze te maken. Echt een uitdaging om hun wensen zo mooi mogelijk in de taart te verwerken. Hierdoor wordt 't uiteindelijk dus een hele persoonlijke taart.
Enne ... by the way .... aan je taart is niet af te zien dat je 'm niet leuk vond ... hij is hartstikke leuk geworden!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

23

Ontzettend knap gemaakt met al die wensen!! :thumb:

24

Ondankst het weer en dat het je smaak niet was heb je toch weer een mooie taart kunnen maken.
Ik vindt de giraffen ook erg grappig met hun zoen lipjes

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

25

Hij is juist super!! Weer eens wat anders dan een traditionele taart!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl