Onderwerp: high humidity weddingcake :(
Potverdorie, wat heb ik zitten balen van die rotvocht in de lucht!
Maja, er was weinig aan te doen en ik zag mn taart lelijker en lelijker worden, ik kon wel janken, echt waar.
allereerst heeft hij er gisteren 6uur over gedaan om op te drogen, dus kon pas 's avonds verder gaan, inmiddels was de roze laag uitgezakt en toen die overdag kletsnat was kon ik er niets aan doen. vannacht wel de koelkast weer in en vanochtend was hij binnen 1 uur droog. maar toen zag ik dat de dowels een stukje eruit staken, wat gisteren dus niet zo was, dus stukje afgeknipt.
de bovenste taart stond er nog niet op, die heb ik apart vervoerd, maar bij aankomst op de locatie kwam ik erachter dat de taart over het cakeboard was heen gezakt.... de fondant was ook erg zacht en de lijm/royal icing wilde niet drogen, dus vielen de bloemetjes er steeds vanaf. heb in de 10 minuten dat ik daar bezig was met de taart, wel 14 nieuwe bloemetjes moeten plakken, omdat ze ook steeds kapot vielen....
en toen hoorde ik om me heen, het bruidspaar komt er aan, dus ik wilde direct weg, snel foto's gemaakt en wegwezen... o wat baal ik hiervan...
naja hier de foto's
www.facebook.com/TaartvanTirs