1

Onderwerp: high humidity weddingcake :(

Potverdorie, wat heb ik zitten balen van die rotvocht in de lucht!
Maja, er was weinig aan te doen en ik zag mn taart lelijker en lelijker worden, ik kon wel janken, echt waar.
allereerst heeft hij er gisteren 6uur over gedaan om op te drogen, dus kon pas 's avonds verder gaan, inmiddels was de roze laag uitgezakt en toen die overdag kletsnat was kon ik er niets aan doen. vannacht wel de koelkast weer in en vanochtend was hij binnen 1 uur droog. maar toen zag ik dat de dowels een stukje eruit staken, wat gisteren dus niet zo was, dus stukje afgeknipt.
de bovenste taart stond er nog niet op, die heb ik apart vervoerd, maar bij aankomst op de locatie kwam ik erachter dat de taart over het cakeboard was heen gezakt.... de fondant was ook erg zacht en de lijm/royal icing wilde niet drogen, dus vielen de bloemetjes er steeds vanaf. heb in de 10 minuten dat ik daar bezig was met de taart, wel 14 nieuwe bloemetjes moeten plakken, omdat ze ook steeds kapot vielen....
en toen hoorde ik om me heen, het bruidspaar komt er aan, dus ik wilde direct weg, snel foto's gemaakt en wegwezen... o wat baal ik hiervan...

naja hier de foto's
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7VW4MJ6B.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HY7JEFFK.jpg

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

2

Re: high humidity weddingcake :(

Het resultaat is toch prachtig geworden!!!

3

Nou Tirza , niks van te zien hoor ! Heel mooie taart en je bruidspaartje is ook prachtig  :thumb:

Carpe Diem !

4

Ohhhhh, hij is wel prachtig geworden Tirza, ja wat een dramadagen zijn dit, kan er helemaal over meepraten, maar goed daar hebben we het al over gehad.
Hij is echt supermooi geworden en wat lekker dan he dat ie er eenmaal staat, dan valt er echt letterlijk een last van je schouders, had ik in ieder geval wel.

Op de foto is er iig niks van te zien. Ziet er prachtig uit. Leuke brilletjes heeft het paar trouwens op.. :D

Life is what you bake it.

Hij is waanzinnig!! Niks te zien van gevallen bloemetjes, ingezakte lagen of ander drama, het is gewoon een supertaart geworden!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

7

thirs, ik vind het wel een dotje en gelukkig zie je er zo niets van al die ellende. goed gedaan!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Ziet er prachtig uit! Heel professioneel!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

9

:thumb:  Top! Ondanks alles!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

Ik vind hem TOP :thumb:
En dat vocht...daar heb ik hier in Frankrijk ook ontzettend veel last van gehad deze week :s

ik vind hem ontzettend mooi

carpe diem

12

Wat een leuke vorm, wat een leuk bruidspaar, heerlijke kleuren! Ziet er goed uit (jammer hè, dat je op locatie meestal geen mooie foto krijgt  :/ ). Wat een stress, meid !!!! Heb met je te doen, maar aan je taart is het niet te zien, weet zeker, dat ze tevreden zijn!

Groet, Jolanda

13 Laatst bewerkt door postduif (11-06-2010 18:00)

Wat een grappige vorm.. Leuk!  :thumb:  Nou, van al je tegenslagen is niks meer te zien hoor, hier mag je trots op zijn!  :Y

Nou....ik zie er niets van Tirz :nooo Ik vind hem prachtig ondanks al je tegenslagen :thumb:

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

15

ondanks al je tegenslagen, en zoals je het beschrijft waren het er nog al wat :( en dat werkt heeeeeeeeeeeeel frustie, heb je er toch een plaaaatje van weten te maken!
Jij ziet het en weet het maar het bruidspaar en wij hier allemaal vinden hem gewoonweg prachtig!

16

Ik herken je gevoelens.....,maar al met al naar alle stress..toch een prachtige taart hoor!! Complimenten

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

17

Ook ik zie niets aan je taart maar ik snap je wel helemaal aangezien ikzelf ook niet zo'n leuke taartmaak ervaring heb de afgelopen dagen. Mooie vrolijke taart! Geweldig geboetseerd!

18

Ik vind hem super

Groetjes Sandra

19

Ik vind het er TOP uitzien.

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

20

Vind hem er ondanks alle ellende prachtig uitzien !! :thumb:

21

Hij ziet er mooi uit hoor!! idd niks te zien van de ellende...gewoon een mooie aparte bruidstaart
Dit is geen Topsy maar aan Tapsy(leuk woord) houden we erin :lol:
Vindt je paartje ook erg goed gelukt!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

22

Dank jullie wel allemaal, dat jullie zo lief reageren en hem toch mooi vinden.  :Y

en tach, die tapsy houden we erin! :lol: tipsy's tapsy weddingcake :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

23

Super.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

24

tipsy's tapsy weddingcake ....  :lol:  :lol: Bijna letterlijk bloed, zweet en tranen ... maar het eindresultaat mag er zijn! Chapeau dat je met dit weer zo'n prachtige taart hebt weten te maken.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

25

Hij is geweldig mooi geworden en  van alle ellende zie je echt niets meer!

Ik denk dat het bruidspaar er heel erg blij mee was, want het is echt een pronkstuk! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi