1

Onderwerp: [FEEDBACK] M'n eigen verjaardagstaart...

Ik had natuurlijk grote verwachtingen van m'n eigen verjaardagstaart en wilde een topstuk maken. Dat ging helaas niet zoals verwacht. Ik had niet echt inspiratie, en al vaker is gebleken dat er dan vrij weinig leuks uit m'n vingers komt. De enige dingen die ik zeker wist, was dat het roze met zwart moest worden, in het groot '23' bovenop en iets met sterren. En het moest dan een stoere / punkachtige taart worden.. Owja, en voor het gemak ook nog even een topsy turvy proberen! Mja, dat werd dit:

http://www.lydievantrijp.com/wp-content/uploads/2009/01/img_4764-lydielicious.jpg
http://www.lydievantrijp.com/files/IMG_4766%20%5BLydielicious%5D.JPG

De lagen zakten iets in, doordat het zo warm was zijn de dijkjes denk ik wat gesmolten. Ik vind hem verder te druk, slordig, het is niet echt 1 geheel. De bovenste laag vind ik wel leuk, de sterrenlaag onder opzich ook wel. Maar voor de middelste wist ik niet wat ik ermee aan moest en dat is te zien.

Ik vind het zo lastig om de juiste sfeer te krijgen op de taart. Bij m'n volgende taart (morgen, om te trakteren op m'n werk) wordt het thema denk ik 'less is more'...

Wat hadden jullie qua versiering / decoratie op deze taart gemaakt om wel de stoere / punkachtige sfeer te creeeren? Ik ben erg benieuwd!

2

Re: [FEEDBACK] M'n eigen verjaardagstaart...

ik zie niks

groetjes Hanneke

3

nu zie ik het wel,
Mooie taart hoor

groetjes Hanneke

Mooie taart!

Ik zou er misschien zilveren pareltjes op hebben gedaan om het wat bling-bling te geven... Maar zo is hij zeker ook mooi! :Y

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

5

mooi hoor! Ik heb weinig tips helaas...mijn taarten hebben nu ook last van de warmte en qua inspiratie..... kan ik met bewondering kijken naar alle creatieve originele taarten op het forum.... want zelf weet ik het eigenlijk ook nooit.

ik denk dat je hem iets meer flair en klasse had gegeven als je hem taps toe had gesneden. Dus vanaf de rand scherper naar binnen/smaller toe lopend.

ik vind je bovenste taart wel  :Y erg gaaf

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

mooi hoor

8

het is toch een hele leuke taart hoor , en ja zul je net zien ga je er 1 voor je zelf maken , gaat het niet zoals je wilt !

het is je toch heel goed gelukt het die sfeer van punk te geven

ik denk dat als je er ''normale'' taarten van had gemaakt het ''rustiger'' was overgekomen

het is de topsy die het uit zn balans haalt zeg maar

nou iig nog gefeliciteerd !

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

9

Hoi hoi,

Ik denk dat als je je tweede taart qua kleur had omgedraaid, dit ook beter had geweest. En de tip van de parels vind ik wel goed.
Jammer van het stokje onder de 23.
En heb je je tweede taart ook gesneden (schuin) of ie die recht, dat kan ik niet zo goed zien...
Ben benieuwd naar je volgende taart.

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

10

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb hem schuin gesneden en toen op elkaar gezet.

Nou ja, volgende keer beter. Ik heb gisteren alweer een (enkele) taart gemaakt om te trakteren op m'n werk en die is wel weer leuk geworden vind ik, dus hopelijk was het maar een tijdelijk dipje ;)