Onderwerp: [FEEDBACK] M'n eigen verjaardagstaart...
Ik had natuurlijk grote verwachtingen van m'n eigen verjaardagstaart en wilde een topstuk maken. Dat ging helaas niet zoals verwacht. Ik had niet echt inspiratie, en al vaker is gebleken dat er dan vrij weinig leuks uit m'n vingers komt. De enige dingen die ik zeker wist, was dat het roze met zwart moest worden, in het groot '23' bovenop en iets met sterren. En het moest dan een stoere / punkachtige taart worden.. Owja, en voor het gemak ook nog even een topsy turvy proberen! Mja, dat werd dit:
De lagen zakten iets in, doordat het zo warm was zijn de dijkjes denk ik wat gesmolten. Ik vind hem verder te druk, slordig, het is niet echt 1 geheel. De bovenste laag vind ik wel leuk, de sterrenlaag onder opzich ook wel. Maar voor de middelste wist ik niet wat ik ermee aan moest en dat is te zien.
Ik vind het zo lastig om de juiste sfeer te krijgen op de taart. Bij m'n volgende taart (morgen, om te trakteren op m'n werk) wordt het thema denk ik 'less is more'...
Wat hadden jullie qua versiering / decoratie op deze taart gemaakt om wel de stoere / punkachtige sfeer te creeeren? Ik ben erg benieuwd!