Re: [HOW TO] Stapels: combinaties diverse vormen
Wow, wat een werk!
Super lijst, daar maak je iedereen blij mee!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] Stapels: combinaties diverse vormen
Wow, wat een werk!
Super lijst, daar maak je iedereen blij mee!
Wauw! Echt super van je!!
Dank je, heel erg handig
wauw!!! super zeg!!!
ik sla de link gelijk op en ga hem uitprinten.
wat een werk zit erin, thnx voor het delen
Graag gedaan!
heel erg bedankt voor dit lijstje.
groetjes ina
WOW, geweldig. je bent een schat
*Slaenormhandigelijstop* Bedankt!
mag ik vragen waar je de berekeningen voor het aantal personen vandaan hebt? Want het klopt niet helemaal.
als ik straal x straal x PI doe, en deel door 25 (per stukje 5x5cm) komt ik bij de 20cm afgerond op 12 personen.
Maar als ik diezelfde formule toepas op de 35cm, kom ik op 38 personen en niet op 30....
Ik heb t idd niet zelf uitgerekend, maar dit heb ik een tijd terug uitgezocht hier op t forum en via felicitaartjes.
En sindsdien gebruik ik het eigelijk altijd zo. Nooit eigelijk klachten gehad van teveel of te weinig...
Effe gespiekt op felicitaartjes, daar gaan ze uit van 30 - 35 stukjes bij 35 cm rond, en die getallen gebruik ik (voor de zekerheid) omlaag afgerond..
Hier bij de tabellen word uit gegaan van 33 stukjes voor 35 cm.
WAUW!! Dank je wel voor al het werk. Dit is een erg handig overzicht. Ik heb het meteen onder mijn favo's opgeslagen.
Fantastisch! Helemaal super!
Ik zat nu al te rekenen hoe ik het het beste kan doen voor mijn bruiloft (over vier jaar ) en nu hoef ik niet meer te rekenen; hartstikke bedankt!!!!
oeh! Dit is te gek! Dank je
Super gedaan!!!
SUPER!!!
Wat een werk moet dat geweest zijn?! Fijn dat je dit met ons wilt delen.
bedankt voor de moeite die je hebt gedaan en het delen met de rest van ons.
wat een superlijst.
heel erg bedankt.
toppie dank je wel!! heel erg handig!
Wauw, super! Deze ga ik nog héél veel gebruiken . En gefeliciteerd trouwens; je komt hiermee waarschijnlijk in het Guinnes Book of Records......... ivm de laaaaaaangste topic allertijden .
ik ga deze ook even opslaan
bedankt
Zo jeetje, wat een werk zeg.
Heel erg bedankt, ik denk dat je hier heel veel mensen blij mee hebt gemaakt
He, deze is super handig, zeker voor een beginner
dank je voor al het werk!
erg handig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] Stapels: combinaties diverse vormen