Onderwerp: [FEEDBACK] zien jullie die hartjes?
Elk hartje wat je ziet, ja ELK hartje is om een foutje te verdoezelen!
Ik kan wel janken! (heb ik dan ook gedaan....) alles ging mis en fout en verkeerd en niet goed.
Als iemand me wil en kan helpen, HEEL graag!!!
Het begon bij bekleden dat de taart plotseling scheef ging staan. ik dacht, dat komt wel goed. nou niet dus
Gevuld met Bonbonbloc mousse en witte chocolade mousse en een dijkje. Waarom oh waarom is taart gaan zakken en daardoor de vulling gaan lopen??? overal maar dan ook overal luchtbellen die ik met geen mogelijkheid weg kreeg! en nu dat de taart in de ijskast staat ben ik bang dat er meer en meer verzakkingen in gaan zitten en meer en meer luchtbellen
Toen had ik voor het eerst mijn printer op de frosty sheets gebruikt. Was helemaal blij en had een pracht design in mijn hoofd. Maar toen ik het van het papier los moest halen korrelde het alleen maar af en was het flut, flut, flut. 3 pagina's geprint en nog wilde het niet lukken. wat ik wel wist te gebruiken was zo droog dat er overal groeven en barsten in zitten.Ik heb er een beetje crisco overheen gedaan wat iets hielp maar dichtbij ziet het er echt niet uit! helemaal gebarsten. Hoe kan dit??? Zijn de frosty sheets uitgedroogd? of moet ik iets doen waarvan ik niet weet wat?????
Help!
sorry voor het hele verhaal. Ik weet nu ook niet of ik korting moet gaan geven/aanbieden, deze taart is gewoon niet strak wat ik normaal wel doe...
Misschien iemand in de buurt van Amsterdam die me een lesje frosty sheets met gebruik van de printer wil geven??????
ben verdrietig en kan daarom niet eens meer normaal naar de taart kijken omdat ik elk bobbeltje zie (heb heeeeeeeeeel mooi gefotografeerd en durfde echt geen close up
)
wie wil mij helpen????