Onderwerp: tylose lijm
hoi hoi
ik wil vlinders lijmen
maar ik moet tyloselijm maken,
ik dacht tylose met water maar d at gaat klonteren
wie weet het recept??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tylose lijm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi hoi
ik wil vlinders lijmen
maar ik moet tyloselijm maken,
ik dacht tylose met water maar d at gaat klonteren
wie weet het recept??
heb je het een nachtje laten staan? Ik had het geroerd en dacht dat het echt niet goed ging komen, de dag erna was het echt een lijm-substantie.
Even laten staan, de klonters gaan eruit.
Meestal zie je dat ie dan veels te dik is. Ik voeg dan water bij (tussendoor flink roeren) totdat de dikte goed is.
gewoon steeds even schudden als je eraan denkt.. en idd een nachtje laten staan.
p.s. als het weg moet, niet door de gootsteen spoelen.. las pas in een topic dat iemand de leidingen moest vervangen omdat de tylose was gaan aankoeken..
gewoon steeds even schudden als je eraan denkt.. en idd een nachtje laten staan.
p.s. als het weg moet, niet door de gootsteen spoelen.. las pas in een topic dat iemand de leidingen moest vervangen omdat de tylose was gaan aankoeken..
Dat lijkt me sterk....tylose is oplosbaar in water....lijkt me eerder te gebeuren door botercreme...dat koekt pas aan
riannebianca schreef:gewoon steeds even schudden als je eraan denkt.. en idd een nachtje laten staan.
Dat lijkt me sterk....tylose is oplosbaar in water....lijkt me eerder te gebeuren door botercreme...dat koekt pas aan
de meningen waren daar toen ook over verdeeld.. maar nadat ik dat gelezen had doe ik het niet meer door de gootsteen!!
misschien was het niet goed doorgespoeld.. maar ik neem het risico niet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tylose lijm