Onderwerp: Kunnen wij het maken? Nou en of!
Wat een heerlijk weer de afgelopen dagen! Ik heb mijn taartenplanning er dan ook op aangepast en m'n zaterdag-detectiveavondje opgeofferd zodat ik toch nog van het zonnetje kon genieten. En het grootste deel van de decoratie's had ik dan al begin van de week gemaakt, toen het weer nog niet geweldig was. Maar gisteravond moest ik er dan toch aan geloven, Bob de Bouwer op z'n taart:
Titus en bouwmaterialen ontbraken ook niet:
's Avonds laat de taart terug in de koelkast gezet, waarbij ik even over het hoofd zag dat 'ie nét niet onder het koelkastplankje paste. Gevolg: een flinke deuk in de achterkant van 't blauwe taartje. Gelukkig kan Bob de Bouwer altijd alles maken, dus vanochtend bij het opbouwen van de decoratie's snel nog wat plankjes en spijkerkopjes gemaakt en de deuk was verdwenen:
Onderste taartje is gevuld met Zwitserse room en mandarijntjes en het bovenste taartje is een chocobiscuit, gevuld met chocolademousse en verse aardbeitjes.
De inspiratie kwam van diverse taarten hier en op Cake Central, dus mocht je er iets van jezelf in herkennen, bij deze heel erg bedankt!