1 Laatst bewerkt door Jeetje (04-02-2013 22:15)

Onderwerp: Kunnen wij het maken? Nou en of!

Wat een heerlijk weer de afgelopen dagen! Ik heb mijn taartenplanning er dan ook op aangepast en m'n zaterdag-detectiveavondje opgeofferd zodat ik toch nog van het zonnetje kon genieten. En het grootste deel van de decoratie's had ik dan al begin van de week gemaakt, toen het weer nog niet geweldig was. Maar gisteravond moest ik er dan toch aan geloven, Bob de Bouwer op z'n taart:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/196571_102178193201324_5802474_n.jpg

Titus en bouwmaterialen ontbraken ook niet:

http://94.100.121.179/981050001-981100000/981056001-981056100/981056003_5_mciG.jpeg

's Avonds laat de taart terug in de koelkast gezet, waarbij ik even over het hoofd zag dat 'ie nét niet onder het koelkastplankje paste. Gevolg: een flinke deuk in de achterkant van 't blauwe taartje. Gelukkig kan Bob de Bouwer altijd alles maken, dus vanochtend bij het opbouwen van de decoratie's snel nog wat plankjes en spijkerkopjes gemaakt en de deuk was verdwenen:

http://94.100.118.231/981050001-981100000/981056001-981056100/981056045_5_ynVm.jpeg

Onderste taartje is gevuld met Zwitserse room en mandarijntjes en het bovenste taartje is een chocobiscuit, gevuld met chocolademousse en verse aardbeitjes.

De inspiratie kwam van diverse taarten hier en op Cake Central, dus mocht je er iets van jezelf in herkennen, bij deze heel erg bedankt!  :Y

2

Re: Kunnen wij het maken? Nou en of!

super leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Geweldige taart.heel mooi. :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

mooi gemaakt en bob ook goed geboetseerd!

5

Super mooi/goed geboetseerd............prachtige taart.
Leuk op gelost trouwens die deuk :lol:

6

leuk!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

7

leuk zeg, een taart waar je vrolijk van wordt.
Prachtig alle details en mooi afgewerkt  :thumb:

Cake makes your smile !!!

8

Een erg mooie bob zeg!
Mooier dan de mijne  :o
Ik durfde bob niet helemaal te puzzelen en jij hebt hem gewoon geboetseerd! Knap hoor!

9

Mooie taart. Vind de kleuren ook echt heel mooi!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

10

Heel erg leuk !!! :thumb:

11

Renate78 schreef:

Een erg mooie bob zeg!
Mooier dan de mijne  :o
Ik durfde bob niet helemaal te puzzelen en jij hebt hem gewoon geboetseerd! Knap hoor!

Nou maar ik vind de puzzelplaatjes van mijn hand nogal knullig, ben daar gewoon echt slecht in, dus ik vind nette puzzelplaatjes dan weer erg knap!

Niet dat ik het boetseren nou zoveel beter in de vingers heb, ik zie er vantevoren altijd enorm tegen op, maar ben achteraf toch altijd blij dat ik er aan begonnen ben. En mbv een Mario/Luigi Howto filmpje op Youtube als voorbeeld ging Bob uiteindelijk bijna vanzelf. :Y

12

Hele mooie taart!

13

Dat heb je echt heel mooi geboetseerd! Ik heb bob ooit een keer gepuzzeld maar de volgende aanvraag wordt denk ook een boetseer variant  :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl