1

Onderwerp: Vraag over foodprinter

ik heb een vraag over een foodprinter.
Wat is een goede printer en hoe werkt dit?

2

Re: Vraag over foodprinter

De plek van je topic was wel goed, maar ik heb de titel aangepast zodat duidelijk is waar je vraag over gaat.

Als je met de zoekfunctie alleen Taartdecoratie algemeen en evt. ook Decoreren selecteert, moet je met wat steekwoorden genoeg topics tegenkomen denk ik.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Vraag over foodprinter

Ik heb de canon pixma ip3600 gekocht, bij de site die via kieskeurig het goedkoopste was (heb er 70 euro inc verzendkosten voor betaald ongeveer). Mijn inkt en papier heb ik bij cake art gekocht. Ik was voor 130 euro klaar geloof ik!
Heb hem nog niet kunnen testen want wacht nog op 1 kleuren kit
(er moeten dus 5 !!!!! kits in , zowel de brede als de smalle zwarte!!!)

.. Want taart kan altijd!!

4

Re: Vraag over foodprinter

het maakt dus eigenlijk niet uit wat voor printer je koopt als ik die site bekijk? Alle printers kun je in principe gebruiken?
Waar print je op.? ouwel,frostysheets......

5

Re: Vraag over foodprinter

geavZ schreef:

het maakt dus eigenlijk niet uit wat voor printer je koopt als ik die site bekijk? Alle printers kun je in principe gebruiken?
Waar print je op.? ouwel,frostysheets......


Ja het maakt wel degelijk uit,  de cartridges moeten wel passen !

Let wel op dat je behoorlijk veel moet printen omdat de geopende inkt een houdbaarheid heeft van een half jaar na openen.
Ik heb nu zo'n 40 A4 geprint en de kleuren zijn half vol, zwart nog drie kwart vol.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

6

Re: Vraag over foodprinter

rietchy schreef:
geavZ schreef:

het maakt dus eigenlijk niet uit wat voor printer je koopt als ik die site bekijk? Alle printers kun je in principe gebruiken?
Waar print je op.? ouwel,frostysheets......


Ja het maakt wel degelijk uit,  de cartridges moeten wel passen !

Let wel op dat je behoorlijk veel moet printen omdat de geopende inkt een houdbaarheid heeft van een half jaar na openen.
Ik heb nu zo'n 40 A4 geprint en de kleuren zijn half vol, zwart nog drie kwart vol.

Dus Ritchy als ik je goed begrijp dan kan je als je inkt bijna het half jaar bereikt maar beter voldoende sheets printen, want de sheets hebben een houdbaarheids datum van 1 jaar....dat bedoel je toch dan heb je tenminste nog sheets met verschillende prints liggen. ;)

Vele en lieve groetjes Nicole