Onderwerp: strik mislukt!!! :((((
O, ik baal als een stekker! Ben al een week bezig om een strik te maken, en de taart zoals in de eerste mjamtaart staat, ik was al heel trots, ik zei al; deze taart kan ik nooit overtreffen, maar deze strik word het dus niet!
Op de 1 of andere manier krijg ik alle lussen er niet tussen, en wat er wel tussen zit blijft niet plakken! En ik was zo trots op mijn spiraaltjes, liggen ook al een week te drogen, maar die breken al af als ik er naar wijs! Het bestaat nu dus nog steeds uit losse delen, en hij ligt de hele dag al zo! Ben er nijdig van, morgen bedoelt voor mijn ouders, die zijn 45 jaar getrouwd, en nu krijgen ze zo'n misbaksel, terwijl ik de hele week al roep dat hij zo gewedlig word! Kijk, als hij zo ligt valt het nog mee;
Iemand nog tips wat ik dan wel kan doen voor ik morgenochtend die taart ga afmaken??? Want ik heb nooit genoeg bloemetjes voor ook de bovenkant van de taart denk ik zo. Ik snap er niks van, want de rest van mijn strikken zijn altijd mooi, en nu doe ik er zo'n mooi randje langs de lussen en nu word het niks!
groetjes,
Carola