1

Onderwerp: De klant wil een vreemde vullingcombi! wat nu?

Voor een bruidstaart wil de bruid (bruidegom heeft niks in te brengen... :/ ) als vulling vanillebotercreme met een laag banketbakkersroom.
Is dit niet een wat zoete en saaie combi? en wat nou als het ene net iets zoeter is dan de ander? combineert toch niet lekker?

voor de andere taarten wil ze aardbeibotercreme met bbr, zie ik al meer zitten, maar had zelf liever vlaaivulling met bbr gehad, maar die suggestie werd afgewezen.

suggesties? ervaringen?

Hmmm, bleekselderij...
www.taartvancorinne.nl

2

Re: De klant wil een vreemde vullingcombi! wat nu?

Zelf heb ik de klant een andere vulling geadviseerd toen ze met een vreemde combi kwamen. Je kan/mag altijd je eigen ideeën aandragen. Laat ze weten dat de combi die ze aandragen niet door iedereen lekker wordt gevonden, adviseer een andere optie maar zeg er wel altijd bij dat zij uiteraard zelf mogen/moeten beslissen

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Ik zou voorstellen om de botercreme extra (zie recepten) te gebruiken. Dat is een botercreme die gemengd is met banketbakkersroom. Erg lekker. En dan de andere laat gewoon jam.

4

:think: Maar als botercrème extra bc met bbr is dan is de combi die je klant voorstelt (botercrème en banketbakkersroom) toch geen probleem?

5

vanille en bbr lijkt mij ook saai, maar goed, zij wil het zelf toch?
Als je al hebt aangegeven beter een andere combi te doen, dan heb je het iig geprobeerd.

Pluk de dag !!!

6

Ik denk dat de enige optie is om haar te overtuigen is om te laten proeven.

Zo komt ze er vanzelf achter dat er meer optie's zijn die lekkerder zijn.

Succes ermee is vind hem ook erg saai.

7

Wij hebben al vaker klanten (bij gewone taarten, maar dat doet er niet toe) gehad die 2 lagen bbr wilden of 1 laag vanille- en 1 laag witte choc. crème.
Persoonlijk vind ik dat ook een beetje saai, maar als de klant het nou lekker vindt.....  ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Klant is koning  :D  Maar ik zou het ze wel eerst laten proeven, niet dat jij straks te horen krijgt dat de taart niet lekker smaakt....

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou