Onderwerp: Cricut zwart-wit

lastig zo een vierkante vorm, ik ben al geen kei in bekleden, maar dit is nog 10 x lastiger.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cricut zwart-wit
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

lastig zo een vierkante vorm, ik ben al geen kei in bekleden, maar dit is nog 10 x lastiger.
mooi hoor.
wou dat ik het ook kon
Dit is met een cricut gemaakt...? Super gaaf en ja vierkante vorm is iets lastiger veel oefenen en als je het eenmaal onder de knie hebt dan kan je alles bekleden!!!!
Super gaaf, wil ook zo'n cricut, is deze speciaal voor taarten?
heeel mooi 
Heel erg mooi!
Ik zie er trouwens niets van dat je het lastig vond om te bekleden 
heel erg mooi. ik had alleen me taart bord wat rustiger gehouden nu valt de taart niet zo op en dat is zonde
heel erg mooi. ik had alleen me taart bord wat rustiger gehouden nu valt de taart niet zo op en dat is zonde
Wat mooi zeg...zie nou eindelijk dat zo'n cricut inderdaad mooie dingen geeft
. Super!
Mooie effecten met de cricut! Super taart.. 
Mooi zeg met dat zwart en die cricut maakt mooie dingen vindt hem alleen zo duur!
dank voor de tip, ik had er al een wit bord onder gehad, dat was niks, zwart was niks, toen dit maar je hebt gelijk dat het erg druk is samen, meer pakpapier inslaan, je kunt nooit genoeg hebben
De hoekjes heb ik verborgen, daarom zie je mijn bekleedstress niet zo heel erg , moet daar nog veel mee oefenen. Ik ben ook een kniert met de marsepein, rol het denk ik te zuinig uit, heb nu de dikte van de tweede ring genomen, miscchien moet ik de dikte van de derde ring nemen ??
En het is inderdaad de cake versie van de cricut , het is wel even wennen, maar ik ben er erg blij mee
Ik ben volgende maand jarig en manlief vond het vast een leuk kado , dus had ik hem gelijk besteld. kon natuurlijk niet wachten 
Echt zo mooi!!
Superchique zeg
.
En eigenlijk vind ik 't wel wat hebben dat "drukke" onderbord
. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen
.
Maar ik vind je taart hartstikke mooi geworden
.
Hou op met zo'n mooie taart te laten zien van zo'n cricut apparaat want dan wil ik er daarlijk ook een!! 
Dit ding zijn een uitkomst zijn voor me barok stapel (130 personen) eind juli.
Ben nu van plan het te stencillen
Gaaf taartje hoor, het is echt een hebbeding!
Ziet er mooi uit!!
Tip voor vierkant: Eerst de hoeken strak maken, dan de rest! 
wauw erg mooi

cricut ????? wat is dat voor ding en waar kan ik hem zien
ben nu wel heel nieuwsgierig hahaha
je taart vind ik super
Ziet er mooi uit!!
Tip voor vierkant: Eerst de hoeken strak maken, dan de rest!
Dank voor de tip, ik heb een bakblik van PME (geloof dat het zo heet) en die heeft van die aflopende hoeken, moet je dan de bovenkant gewoon de bovenkant laten ?? ik vind rechte hoeken eigenlijn veel mooier, maar hoe jullie dat doen ? niet alle bakblikken hebben van die aflopende hoeken zeker ???
en je hebt gelijk hoor Etspaget, het is echt een hebbeding
Je snapt natuurlijk wel dat we allemaal redelijk jaloers zijn..... 
Erg mooi gedaan hoor!
O, en over de hoeken:
Ik smeer ze altijd recht af met botercrème, dan krijg je weer wat hoekigere hoeken 
En het werkt altijd lekker met 2 smoothers, dan kun je de fondant echt "in een hoekje duwen".
cricut ????? wat is dat voor ding en waar kan ik hem zien
ben nu wel heel nieuwsgierig hahaha
je taart vind ik super
het was in eerste instantie een snijmachine voor papier, en ze hebben hem daarna aangepast voor gebruik met oa fondant /frosty
voedselveilig en zo
je kunt hem zien op de site van cricut.com
bedankt voor alle leuke reakties allemaal
Heel gaaf die cricut!!!
Je kan ook de bovenste laag omdraaien dan heb je geen aflopende hoeken, maar strrrrrrrrakke hoeken
En met het bekleden eerst in de hoeken beginnen, dan de zijkanten. Zo doe ik het 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cricut zwart-wit