1

Onderwerp: Cricut zwart-wit

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IBMJA3BC-D.jpg

lastig zo een vierkante vorm, ik ben al geen kei in bekleden, maar dit is nog 10 x lastiger.

2

Re: Cricut zwart-wit

mooi hoor.
wou dat ik het ook kon

3

Dit is met een cricut gemaakt...? Super gaaf en ja vierkante vorm is iets lastiger veel oefenen en als je het eenmaal onder de knie hebt dan kan je alles bekleden!!!!

Super gaaf, wil ook zo'n cricut, is deze speciaal voor taarten?

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

4

heeel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Heel erg mooi!

Ik zie er trouwens niets van dat je het lastig vond om te bekleden :cool:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

heel erg mooi. ik had alleen me taart bord wat rustiger gehouden nu valt de taart niet zo op en dat is zonde

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

7

heel erg mooi. ik had alleen me taart bord wat rustiger gehouden nu valt de taart niet zo op en dat is zonde

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

8

9

Wat mooi zeg...zie nou eindelijk dat zo'n cricut inderdaad mooie dingen geeft :D. Super!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

10

Mooie effecten met de cricut! Super taart.. :thumb:

11

Mooi zeg met  dat zwart en die cricut maakt mooie dingen vindt hem alleen zo duur!

12 Laatst bewerkt door gertieneke (31-05-2010 21:42)

taartschuur schreef:

dank voor de tip, ik had er al een wit bord onder gehad, dat was niks, zwart was niks, toen dit maar je hebt gelijk dat het erg druk is samen, meer pakpapier inslaan, je kunt nooit genoeg hebben  :D

De hoekjes heb ik verborgen, daarom zie je mijn bekleedstress niet zo heel erg , moet daar nog veel mee oefenen. Ik ben ook een kniert met de marsepein, rol het denk ik te zuinig uit, heb nu de dikte van de tweede ring genomen, miscchien moet ik de dikte van de derde ring nemen ??

En het is inderdaad de cake versie van de cricut , het is wel even wennen, maar ik ben er erg blij mee
Ik ben volgende maand jarig en manlief vond het vast een leuk kado , dus had ik hem gelijk besteld. kon natuurlijk niet wachten  :D

13

Echt zo mooi!!

14

Superchique zeg  :thumb: .

En eigenlijk vind ik 't wel wat hebben dat "drukke" onderbord  ;) . Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen  :D .

Maar ik vind je taart hartstikke mooi geworden  :Y .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

15

Hou op met zo'n mooie taart te laten zien van zo'n cricut apparaat want dan wil ik er daarlijk ook een!! :lol:

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

16

Dit ding zijn een uitkomst zijn voor me barok stapel (130 personen) eind juli.

Ben nu van plan het te stencillen :s

Gaaf taartje hoor, het is echt een hebbeding!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

17

Ziet er mooi uit!!

Tip voor vierkant: Eerst de hoeken strak maken, dan de rest!  :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

18

erg mooi ! word ik wel erg hebberig van.. hahaha

wauw erg mooi  :thumb:   :thumb:

carpe diem

20

cricut ????? wat is dat voor ding en waar kan ik hem zien
ben nu wel heel nieuwsgierig hahaha
je taart vind ik super

21

Kadohke schreef:

Ziet er mooi uit!!

Tip voor vierkant: Eerst de hoeken strak maken, dan de rest!  :)

Dank voor de tip, ik heb een bakblik van PME (geloof dat het zo heet) en die heeft van die aflopende hoeken, moet je dan de bovenkant gewoon de bovenkant laten ?? ik vind rechte hoeken eigenlijn veel mooier, maar hoe jullie dat doen ?  niet alle bakblikken hebben van die aflopende hoeken zeker ???

en je hebt gelijk hoor Etspaget, het is echt een hebbeding

Je snapt natuurlijk wel dat we allemaal redelijk jaloers zijn..... :)

Erg mooi gedaan hoor!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

O, en over de hoeken:
Ik smeer ze altijd recht af met botercrème, dan krijg je weer wat hoekigere hoeken :)
En het werkt altijd lekker met 2 smoothers, dan kun je de fondant echt "in een hoekje duwen".

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

24

dianaatstyle schreef:

cricut ????? wat is dat voor ding en waar kan ik hem zien
ben nu wel heel nieuwsgierig hahaha
je taart vind ik super

het was in eerste instantie een snijmachine voor papier, en ze hebben hem daarna aangepast voor gebruik met oa fondant /frosty
voedselveilig en zo
je kunt hem zien op de site van cricut.com

bedankt voor alle leuke reakties allemaal

25

Heel gaaf die cricut!!!
Je kan ook de bovenste laag omdraaien dan heb je geen aflopende hoeken, maar strrrrrrrrakke hoeken :D En met het bekleden eerst in de hoeken beginnen, dan de zijkanten. Zo doe ik het ;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!