Onderwerp: [FEEDBACK] Draakje Mjamtaart, bruidspaar workshop Annelies en nog wat
Nou dan maar meteen even de feedback proberen. Ik schrijf het altijd in mijn topics erbij, maar krijg het maar zelden. Dus vind het super als er nu tips of opmerkingen komen waar ik aan kan werken 
Moest voor gister een drakentaart maken en kreeg eergister de Mjam binnen en daar meteen even gebruik van gemaakt
De taart is gevuld met aardbeienjam en slagroom en afgesmeerd met chocobc.

Een paar weken geleden heb ik een workshop gedaan van Annelies bij Love to bake. Was helemaal super
Alleen jammer dat de benen van de bruidegom flink zijn ingezakt, dat zie je op de foto ook al een beetje, maar het is nog erger geworden 

Twee weken geleden een vraag of ik een taart van Hoe tem ik een draak kon maken. Huh wat zegt u ??? Maar even gegoogled. Ivm tijdgebrek wel gezegd dat het een printje zou worden, was geen probleem. Niet veel bijzonders, maar show hem toch even
Ik kreeg de vlammen niet mooi
Iemand een tip daarvoor?
Hij is gevuld met aardbeienvlaaivulling en chocolademousse en afgesmeerd met chocobc.

En als laatste een saxofoontaart. Op de suikerbeurs een malletje gekocht voor een saxofoon en deze meteen uitgeprobeerd. Ook niet heel bijzonder, maar als we toch plaatsen, dan maar alles in een keer 
Ook gevuld met aardbeienvlaaivulling en chocomousse en chocobc afgesmeerd.

want zo op de foto's is er niets aan toe te voegen
sorry maar ook ik vind ze allemaal mooi!