Re: Bruidstaart 160 personen
Jeetje wat moet dat een enorm karwei geweest zijn! Maar het resultaat is er zeker naar zeg!!! echt een plaatje!
http://tielsetaarten.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart 160 personen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jeetje wat moet dat een enorm karwei geweest zijn! Maar het resultaat is er zeker naar zeg!!! echt een plaatje!
Dank je wel Jolanda voor je antwoord!
Krijg de mannen aanstaande zaterdag op bezoek en hoor dan of het doorgaat en het kunnen ook nog 200 pers worden
Lonestar schreef:Hé, heb jij een geheim tweede album ofzo? Ik zie hem nergens
...
Ik heb mijn album hier niet meer apart genoemd maar alleen als link bij "taarten"op de site. Ik heb het zo gedaan, omdat ik merkte, dat mensen gingen googlen op taartenvanjolan.mijnalbums en dan als eerste op het forum terecht komen (en het gaat ze natuurlijk niet zo heel veel aan, wat ik hier allemaal zeg
). Maar be-my-guest
Hebbes!!! Ik miste al een paar taarten, had je bruidstaartalbum kennelijk niet bij mijn favo's
Ik ken dat gevoel hoor, dat het soms beter is als klanten niet op het forum lezen . Soms vertel ik hier wat er allemaal mis ging, dat hoeft de klant natuurlijk niet te weten
Nu ga ik écht ff inzoomen op de taart
Groetjes!
Schitterend!!!!!!! Mooie sprankelijke kleuren, mega strakke taarten en onwijs mooi gestyleerd. Een dikke !
Wat een joekel van een taart!!En zo mooi strak gestapeld!! Erg mooi !
WAUW!!!! Wat een plaatje... Helemaal super!
Wat een prachtig gevaarte!!
Supermooie bloemen en heel strak afgewerkt
Prachtig meid ...maar dat wist je al van me
oh dat is wel handig jolanda ...het blijft een mooierd
Wat een enorme grote en enorme mooie taart! Ik vraag me niet alleen af hoe je die in je oven hebt gekregen, maar ook hoe je dat gekoeld hebt? Heb je een koelcel tot je beschikking of zo?
Prachtige bloemen trouwens!
Wat een enorme grote en enorme mooie taart! Ik vraag me niet alleen af hoe je die in je oven hebt gekregen, maar ook hoe je dat gekoeld hebt? Heb je een koelcel tot je beschikking of zo?
Prachtige bloemen trouwens!
Het koelen viel dus mee: de fruitcake hoeft niet in de koelkast, lagen 2 t/m 4 gingen met gemak in de koelkast (heb een aparte koelkast voor de taarten), alleen de 45 cm ging er natuurlijk niet in. Die stond een nachtje in de koele garage onder ons huis. Vulling was botercreme, dus ging prima allemaal.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart 160 personen