1

Onderwerp: eerste keer stapel, eerste keer vierkant en eerste keer boetseren

Mijn dochter kreeg vandaag buisjes in haar oren en ik zou een taart voor haar maken. Het moest een taart zijn die ze op internet ergens had gezien. Maar er moest ook perse een olifant op.
Dus voor de eerste keer heb ik vierkante taarten gebakken en bekleed. Voor het eerst gestapeld en toen moest er ook nog voor het eerst geboetseerd worden. Het onderste taartje is van chocoladebisquit en is 15 cm, gevuld met bastognecreme en aardbeienjam en het bovenste taartje is van gewone bisquit en is 10 cm, met hetzelfde gevuld.
Ben er redelijk tevreden over, vond de hoeken een ramp om te doen hoor en zijn ook niet helemaal perfect.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZWE7AIYZ.jpg

Bedankt voor het kijken en tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Groetjes Berby

2

Re: eerste keer stapel, eerste keer vierkant en eerste keer boetseren

Ik vindt hem er harstikke leuk uitzien!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

3

Leuke taart  :thumb: , heel schattig  :Y
Beterschap voor je dochter!

4

Ziet er heel leuk uit, schattig taartje!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

hele leuke lieve taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

erg lief en leuk

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

7

Wat een schatje! Hopelijk gaat het goed met je dochter!

8

Wat een lief olifantje en een heel leuk taartje! :thumb:

9

wat een lief stapeltje, goed gelukt hoor

10

opdracht meer dan geslaagd hoor! ik vind je olifant echt een schatje...
komt ineens de vraag bij me op hoe groot buisjes voor een olifant zijn  :lol:
is je dochter er goed doorheen gerold? sneu he die kleintjes onder narcose, was je mee op de operatiekamer?

liefs marieke

11

mariekepieke schreef:

opdracht meer dan geslaagd hoor! ik vind je olifant echt een schatje...
komt ineens de vraag bij me op hoe groot buisjes voor een olifant zijn  :lol:
is je dochter er goed doorheen gerold? sneu he die kleintjes onder narcose, was je mee op de operatiekamer?

Dank je wel voor je compliment. Hihihihi ik wil niet weten hoe groot die buisjes zouden zijn. Maar het ging allemaal goed hoor. Ik mocht inderdaad mee de operatiekamer op. Het is een raar gezicht als ze onder narcose gaan. Maar ik was er weer bij toen ze wakker werd en ze wist nergens van en vroeg of wanneer het ging gebeuren :D

12

Dank jullie wel  voor de lieve complimentjes  :o

13

berby schreef:

Dank je wel voor je compliment. Hihihihi ik wil niet weten hoe groot die buisjes zouden zijn. Maar het ging allemaal goed hoor. Ik mocht inderdaad mee de operatiekamer op. Het is een raar gezicht als ze onder narcose gaan. Maar ik was er weer bij toen ze wakker werd en ze wist nergens van en vroeg of wanneer het ging gebeuren :D

o heerlijk, dat is een meevaller, het is dan ook geen pijnlijke operatie. ik heb eens een kindje gezien die ook nergens last van had tot het moment dat hij zijn infuusnaald ontwaarde op zijn arm (was verdoofd met kapje voor ok en toen hadden ze infuus gestoken). hij raakte hier helemaal van in paniek, gelukkig kon die er gelijk uit...
hoe oud is je dochter?

liefs marieke

14

Super leuke taart :Y

Groetjes Suus
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off the goal!!!

15

o heerlijk, dat is een meevaller, het is dan ook geen pijnlijke operatie. ik heb eens een kindje gezien die ook nergens last van had tot het moment dat hij zijn infuusnaald ontwaarde op zijn arm (was verdoofd met kapje voor ok en toen hadden ze infuus gestoken). hij raakte hier helemaal van in paniek, gelukkig kon die er gelijk uit...
hoe oud is je dochter?

Och jeetje kan me voorstellen dat een kind dan schrikt. Mijn dochter is 11. En gelukkig hadden ze alles van tevoren heel goed uitgelegd.