Onderwerp: Volgorde berichten
Kun je de volgorde waarop de berichten staan wijzigen, zodat je het laatst geplaatste bericht bovenaan ziet?
groetjes Ellen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Volgorde berichten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kun je de volgorde waarop de berichten staan wijzigen, zodat je het laatst geplaatste bericht bovenaan ziet?
ben ik nou in de war? Zo staan ze toch al?
De volgorde van welke berichten, je eigen berichten, de berichten per rubriek (staan al zo), per gestart topic?
Ik denk dat je bedoelt dat de nieuwste antwoorden onder het startopic staan ipv aan het eind?
Ah, nu snapikem
De volgorde van welke berichten, je eigen berichten, de berichten per rubriek (staan al zo), per gestart topic?
Ik denk dat je bedoelt dat de nieuwste antwoorden onder het startopic staan ipv aan het eind?
Ik bedoel inderdaad in een bestaand topic. Dat de nieuwste antwoorden bovenaan staan en niet onderaan.
Is dat mogelijk?
Pooh schreef:De volgorde van welke berichten, je eigen berichten, de berichten per rubriek (staan al zo), per gestart topic?
Ik denk dat je bedoelt dat de nieuwste antwoorden onder het startopic staan ipv aan het eind?Ik bedoel inderdaad in een bestaand topic. Dat de nieuwste antwoorden bovenaan staan en niet onderaan.
Is dat mogelijk?
Misschien dat het wel zou kunnen maar dan moet je opboksen tegen alle andere to-do'tjes op de lijst dat zijn er vééél.
Dan weet ik in ieder geval dat ik daar niet meer naar hoef te zoeken hier op de site.
Misschien dat het wel zou kunnen maar dan moet je opboksen tegen alle andere to-do'tjes op de lijst dat zijn er vééél.
Weet niet of het kan, maar ik vind het niet handig eigenlijk ook?
Pooh schreef:
Misschien dat het wel zou kunnen maar dan moet je opboksen tegen alle andere to-do'tjes op de lijst dat zijn er vééél.Weet niet of het kan, maar ik vind het niet handig eigenlijk ook?
Eerlijk gezegd lijkt het mij ook niet handig..............nu kun je ervoor kiezen om direct naar de laatste pagina te gaan en dus de laatste reactie te zien.............maar eerlijk gezegd lees ik altijd eerst wat anderen hebben gezegd/gevraagd/geschreven.........
Karin09 schreef iets
Heb jij nou je avatar veranderd?
Karin09 schreef iets
Heb jij nou je avatar veranderd?
ja..............zag hem toevallig vandaag langskomen op picasaweb.............maar moet zeggen dat ik mijn eigen berichtjes niet eens herken............
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Volgorde berichten