Onderwerp: Vreemde opdracht
Ik had al eerder een onderwerp geschreven over deze bestelling met de vraag hoe in 's hemelsnaam ik er een mooi geheel van kon maken!
De opdracht luidde:
Een bruidstaart voor 65 personen op een standaard (trapsgewijs) met bijgeleverde topper erop (bruid die de onwillige bruidegom meesleurt). De basiskleuren moesten bruin en blauw worden en dan ook nog graag de bestelbus met logo van de bruidegom erop; iets met bouwmaterialen zoals hamer en spijkers omdat de bruidegom in de bouw zit; afwerken met bloemetjes en vooral niet te druk! Nou goed, dat zou nog wel gaan, maar later mailden ze dat ze ook graag alle figuren van Spongebob erop wilden hebben!! Dat 'niet te druk' ging dan natuurlijk niet lukken, wat ik ze ook verteld heb, en toen besloten ze dat ze alleen dan Spongebob, Patrick en Gerrit wilden hebben.
Hmmm . Na lang peinzen heb ik het volgende ervan gemaakt.
Spongebob die over het randje van de bovenste taart kijkt naar het bruidspaar terwijl hij staat op een stapeltje plankjes met spijkers. Gerrit op de taart eronder die eraan komt met een hamer in z'n bek. Patrick die op de taart daaronder angstvallig naar boven kijkt, klaar om Spongebob op te vangen en op de onderste taart de bestelbus.
Ik zeg het er maar bij omdat het niet echt duidelijk te zien is op de foto's. Helaas niet één van mijn sterkste kanten
Hier komt ie.
Hij glimt nog wel erg, maar hij kwam net uit de koeling. Gelukkig kwam het bruidspaar pas 2 uur later, dus tegen die tijd was het vast al wel opgedroogd (hoop ik )