Re: al de taarten van mijn zoontje zijn verjaardag
Zo, jij bent druk bezig geweest!!! Mooie taarten en die chocoladetaart... daar zou ik nu wel mijn tanden in willen zetten

Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » al de taarten van mijn zoontje zijn verjaardag
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo, jij bent druk bezig geweest!!! Mooie taarten en die chocoladetaart... daar zou ik nu wel mijn tanden in willen zetten

Mooie taarten, en wat veel taarten....
Myriam met die 3D heb ik mijn eerste taarttrauma overwonnen
vorig jaar heel in het begin had ik er een gemaakt en dat was een drama, echt veel te hoog gegrepen en toen Arno die zo leuk vond dat hij een hoge trap ging halen erop klom (wat ik niet wist dat hij kon) en zo een hap uit die taart nam werd het er niet beter op, nog proberen te camoufleren en mijn collega die de taart kreeg vond het super maar toch voor mij was dat toen echt
Randen zijn heel makkelijk te maken en dit zijn zelfs gewoon stukken is helemaal niks aan maar ook de ronde chocoladerand uit één stuk gaat heel erg makkelijk en snel.
Randen zijn heel makkelijk te maken en dit zijn zelfs gewoon stukken is helemaal niks aan maar ook de ronde chocoladerand uit één stuk gaat heel erg makkelijk en snel.
Hoe doe je dat, als ik vragen mag?
Clara-Mauri schreef:
Hoe doe je dat, als ik vragen mag?
Ik knip een stuk bakpapier op maat en leg het op het aanrecht. Chocolade smelten au bain marie en dan de chocolade over het bakpapier smeren (paletmes is hier handig) een beetje laten uitharden niet helemaal een 10 tal min en dan de rand tegen de taart, bakpapier er nog rond laten en de taart de frigo in na een half uurtje kan je ze uithalen en bakpier eraf halen.
super Carla ...ik ben vooral fan van je 3-carstaart!!!!! Helemaal top gemaakt. Ook de piraat vind ik keitof gedaan 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » al de taarten van mijn zoontje zijn verjaardag