1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (26-05-2010 13:47)

Onderwerp: ja, en dan ga je het zelf proberen.... [edit] met nieuwe dames

:s
om niet steeds nieuwe topics te openen ga ik gewoon van deze post een kleine parade maken. dus al mijn nieuwe paartjes/poppetjes komen hierbij.

ze is best geinig, maar nog zoveel te oefenen. ten eerste had ik niet zo'n dingetje om die maten te meten (tja Wen ik weet het, jij doet soms ook maar wat, maar jouw zomaar wat doen is wel goed in verhouding) dus mijn hoofd is veel te groot uitgevallen. verder scheurde de jurk onder mijn handen vandaan, de partij onder de armen te breed en zo kan ik nog wel wat opnoemen. toch ben ik niet ontevreden hoor. het koppie en de jurk vind ik wel erg leuk zo, alleen wat uit proporties, maar kom op, ook ik show mijn niet zo goed gelukte dingen whahhaah:lol:
http://94.100.114.138/962800001-962850000/962820501-962820600/962820578_5_y8Jm.jpeghttp://94.100.118.106/962850001-962900000/962850101-962850200/962850115_5_stT-.jpeg

nu ook eentje in het zwart. jurk simpel gehouden, leuk genoeg vind ik om te showen. maar toch nog wel een paar leermomentjes voor mijzelf, verhoudingen nog niet helemaal, maar al wel iets minder breed boven aan. alleen zijn haar heupen nu te smal en te laag. het hoofdje is iets te rond gebleven waardoor ze met haar toch weer een bollere kop krijgt :Y irissen iets te groot voor het mooie. ben wel weer tevreden over de haarkleur (diverse tinten rood en bruin) en de schuine bob.

kortom, we blijven oefenen whahaha
http://94.100.114.136/963400001-963450000/963440201-963440300/963440231_5_4EIu.jpeg

http://94.100.118.69/963400001-963450000/963440201-963440300/963440240_5_HtOY.jpeg

ja hoor, ik ben nu wel tevreden, beetje boek nageaapt van onze wendy :shh:
http://94.100.118.248/968900001-968950000/968931301-968931400/968931333_5_aRaz.jpeg

en mijn laatste hunk John Travolta in saturday night fever
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1274876385.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: ja, en dan ga je het zelf proberen.... [edit] met nieuwe dames

Ik vind d'r prachtig hoor :) 

Dat brede onder de armen heb ik zelf ook haha...en niet alleen onder m'n armen  :P

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

3

nou kwebbel... als die van mij zo uit zou zien was ik tevreden!!! :thumb:
Ik zou wel eens bij jou op een workshop willen komen maar je woont niet in de buurt... :s

Pluk de dag!
liefs, Anita

mooi hoor!
ach barbie heeft ook een te groot hoofd voor haar gratebaal van een lichaam dus deze dame kan er absoluut mee door!

Groetjes Natasja!

5

Ik vind haar heel erg mooi!! :thumb:

Beetje Inge de Bruin ;)

6

joh hou op schei uit.. ze is geweldig geworden!!! Niets mis met haar, ze krijgt nog een complex ervan als je door gaat.  ;)
Ben nieuwsgierig naar de bruidegom... ik blijf achter de laptop hoor, dus kom maar op..!

groeten, Bianca
TAART in huis

7

whahaha bianc, dan kan je lang wachten. dit was het bruidsmeisje ... of zoiets hahaha. was niet van plan nog een gom te maken vandaag.... :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Ik als dit zou kunnen dan zou ik super tevreden zijn.
Ik vind hem toppie hoor!!!!  :thumb:

9

Wat een schatje. Ze kijkt ook zo volmaakt gelukkig.

Groetjes Maroesja

10

ze is schitterend :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Echt respect!!! Ze ziet er super mooi uit  :Y

12

Ze is helemaal mooi!! :thumb:

En weet je wel hoeveel je als vrouw moet sporten om die breedte onder de armen te krijgen :s

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

13

Mooi zeg!! welke workshop heb je gedaan?? Ik wil graag een wordshop doen om dit ook te leren, maar woon in Friesland? Is er iets bij mij in de buurt?

Nogmaals wauw  :Y  knap hoor!

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

14

Ik vind haar eigenlijk wel erg sexy met - inderdaad zoals Mischa zegt - haar strak afgetrainde Inge de Bruynlijf. Wou dat ik dat had. Mooi gedaan, hoor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

heel mooi hoor

16

Erg leuk !!! oefening baart kunst zeggen ze toch ?? :thumb:

17

Mooi, je krijgt helemaal de smaak te pakken van het boetseren, zo te zien.

18

waauw, ik vind het alleszins een beauty!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

19

Ik wou dat ik het al half zo goed kon als jij. Ik vind haar echt geweldig, ik durf gewoon niet te beginnen met boetseren want zoiets kan ik echt niet. Ik vind het zoooooooo mooi!!!!!!!

20

Heel mooi!

En ik vind het zo knap van je dat je altijd je Wendy workshop thuis nog een keer gaat oefenen! Ik heb daar op de één of andere manier het geduld niet voor... bij Wendy wel maar thuis.... stom hè!?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

21

Vind haar super-mooi !!

22

Wat een mooi meisje!!

Zij kan ook echt wel meedoen met die fotomodellenwedstrijd hoor!  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

23

Waar en wanneer is er weer een 'Wendy workshop'??? Ik wil dat ook leren (en natuurlijk daarna heel veel oefenen, want ik kan dus echt niet boetseren!!)  :D

Groetjes Tamara

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

24 Laatst bewerkt door margreth (19-05-2010 15:51)

wauw mooi hoor
zou ook wel zo willen kunnen boetseren echt gaaf :thumb:
vraag me toch altijd af hoe jullie dat doen.. de schouders en armen uit 1 stuk maken

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

25

Ook deze is een beauty!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole