Onderwerp: ja, en dan ga je het zelf proberen.... [edit] met nieuwe dames
om niet steeds nieuwe topics te openen ga ik gewoon van deze post een kleine parade maken. dus al mijn nieuwe paartjes/poppetjes komen hierbij.
ze is best geinig, maar nog zoveel te oefenen. ten eerste had ik niet zo'n dingetje om die maten te meten (tja Wen ik weet het, jij doet soms ook maar wat, maar jouw zomaar wat doen is wel goed in verhouding) dus mijn hoofd is veel te groot uitgevallen. verder scheurde de jurk onder mijn handen vandaan, de partij onder de armen te breed en zo kan ik nog wel wat opnoemen. toch ben ik niet ontevreden hoor. het koppie en de jurk vind ik wel erg leuk zo, alleen wat uit proporties, maar kom op, ook ik show mijn niet zo goed gelukte dingen whahhaah:lol: 

nu ook eentje in het zwart. jurk simpel gehouden, leuk genoeg vind ik om te showen. maar toch nog wel een paar leermomentjes voor mijzelf, verhoudingen nog niet helemaal, maar al wel iets minder breed boven aan. alleen zijn haar heupen nu te smal en te laag. het hoofdje is iets te rond gebleven waardoor ze met haar toch weer een bollere kop krijgt
irissen iets te groot voor het mooie. ben wel weer tevreden over de haarkleur (diverse tinten rood en bruin) en de schuine bob.
kortom, we blijven oefenen whahaha

ja hoor, ik ben nu wel tevreden, beetje boek nageaapt van onze wendy

en mijn laatste hunk John Travolta in saturday night fever