Onderwerp: ik weet dat ik wat laat ben..... zo begon mijn baas afgelopen zaterdag
-maar heb jij nog tijd voor een taart voor het 50jarig huwelijk van mijn schoonouders???
-pffff... ik weet het niet hoor, kind op kamp, controles ziekenhuis, workshop wendy, stapeltaart voor mijn ouders, nog cursus op school en de kids ook nog sporten.... weet je wat ik doe. ik kijk straks thuis nog ff in mijn agenda en dan mail ik je gelijk ff okee??
- ja joh, ik weet dat ik laat ben maar mijn man heeft een leuk idee.
- je hoort straks van mij.
ik thuis gekomen gelijk in mijn agenda kijken.... en als ik berstandig ben doe ik het gewoon niet. dus ik een mailtje gestuurd om te zeggen dat het niet gaat lukken omdat ik het gewoon heeeeeel erg druk heb deze week.
krijg ik zondag avond een mailtje met een schets van het ontwerp erin....
of ze hebben over de mail heen gelezen of gewoon een plaat voor hun kop.
nou ja, de schets is redelijk eenvoudig dus laat ik het maar gewoon doen dan. hup weer een mailtje gestuurd dat ik het dan wel wil doen en of ze dan ook de smaken gelijk maar door willen geven...
hup ik naar ridderkerk afgelopen maandag om goudspul te halen want dat had ik nog niet....
maandag avond gaat de telefoon.
- hoi met mij, en? heb je er nog over gedacht of je het wil doen?
- duh! jahaaaaaaa. dat heb ik toch gemaild. wilde het eerst niet doen maar volgens mij heeft je man een bord voor zijn kop ofzo want de schets rolde de volgende dag binnen en daar heb ik ook weer op geantwoord. heb je die mailtjes niet gezien dan?
-........ ehm.... stil....... ik vond het de laatste tijd al zo stil met mailtjes.....
bleek dus dat alles in een andere map binnen kwam. tja... en kappers en pc's gaan over het algemeen niet samen he
maar goed. smaken doorgekregen en hieronder het resultaat.
haar man en schoonvader zitten allebei in de gouden sieraden dus het moesten 2 gouden ringen in elkaar worden met de namen en de jaartallen op een wit hart met van die ruitjes en pareltjes. onder in de punt moet 1 rode roos komen.
u vraagt... wij bakken
het is overigens totaal mijn smaak niet. ben alergisch voor goud. geef mij maar strak zilver. des al niet te min wel weer leuk om te maken
zo nu opruimen, straks kind naar voetbal brengen en dan op ziekenbezoek bij mijn schoonvader... vanavond pootjes omhoog op de bank en morgen de stapeltaart waarvan ik nog geen idee heb wat ik ga doen...