1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (23-09-2009 15:40)

Onderwerp: ik weet dat ik wat laat ben..... zo begon mijn baas afgelopen zaterdag

-maar heb jij nog tijd voor een taart voor het 50jarig huwelijk van mijn schoonouders???
-pffff... ik weet het niet hoor, kind op kamp, controles ziekenhuis, workshop wendy, stapeltaart voor mijn ouders, nog cursus op school en de kids ook nog sporten.... weet je wat ik doe. ik kijk straks thuis nog ff in mijn agenda en dan mail ik je gelijk ff okee??
- ja joh, ik weet dat ik laat ben maar mijn man heeft een leuk idee.
- je hoort straks van mij.

ik thuis gekomen gelijk in mijn agenda kijken.... en als ik berstandig ben doe ik het gewoon niet. dus ik een mailtje gestuurd om te zeggen dat het niet gaat lukken omdat ik het gewoon heeeeeel erg druk heb deze week.
krijg ik zondag avond een mailtje met een schets van het ontwerp erin.... :S
of ze hebben over de mail heen gelezen of gewoon een plaat voor hun kop.
nou ja, de schets is redelijk eenvoudig dus laat ik het maar gewoon doen dan. hup weer een mailtje gestuurd dat ik het dan wel wil doen en of ze dan ook de smaken gelijk maar door willen geven...
hup ik naar ridderkerk afgelopen maandag om goudspul te halen want dat had ik nog niet....
maandag avond gaat de telefoon.
- hoi met mij, en? heb je er nog over gedacht of je het wil doen?
- duh! jahaaaaaaa. dat heb ik toch gemaild. wilde het eerst niet doen maar volgens mij heeft je man een bord voor zijn kop ofzo ;) want de schets rolde de volgende dag binnen en daar heb ik ook weer op geantwoord. heb je die mailtjes niet gezien dan?
-........ ehm.... stil....... ik vond het de laatste tijd al zo stil met mailtjes.....
bleek dus dat alles in een andere map binnen kwam. tja... en kappers en pc's gaan over  het algemeen niet samen he ;)

maar goed. smaken doorgekregen en hieronder het resultaat.

haar man en schoonvader zitten allebei in de gouden sieraden dus het moesten 2 gouden ringen in elkaar worden met de namen en de jaartallen op een wit hart met van die ruitjes en pareltjes. onder in de punt moet 1 rode roos komen.
u vraagt... wij bakken :Y

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/374662097.jpg
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/374662089.jpg

het is overigens totaal mijn smaak niet. ben alergisch voor goud. geef mij maar strak zilver. des al niet te min wel weer leuk om te maken :Y

zo nu opruimen, straks kind naar voetbal brengen en dan op ziekenbezoek bij mijn schoonvader... vanavond pootjes omhoog op de bank en morgen de stapeltaart waarvan ik nog geen idee heb wat ik ga doen...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: ik weet dat ik wat laat ben..... zo begon mijn baas afgelopen zaterdag

wederom PRACHTIG!!!!! en dat ff tussendoor!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

Mooi!

4 Laatst bewerkt door Cecie (23-09-2009 15:32)

Heel leuk geworden :Y
En het verhaal is ook wel hilarisch :lol: Kan me voorstellen dat je heel raar opkijkt als je een schets binnenkrijgt nadat je verteld hebt dat je het niet zou doen :D

If life gives you lemons, make lemonade

Ohhhhhhhhhh echt helemaal geweldig zo mooi, zo strak...super!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

6

Jeetje je draait je hand ook nergens voor om. Ik dacht dat je het wat rustiger zou krijgen met taarten maken ;)
Niet mijn smaak van taart maar ik vind dat je het wel weer prachtig hebt gemaakt!!!

7

IK sta iedere keer verbaasd, geen tijd en dan zulke taarten afleveren!
Fantastisch

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

8

prachtig gedaan ! :Y

9

Hij mag voor deze prestatie best een loonronde extra doen .....! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

10

weer complimenten hoor, ziet er goed uit

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

11

Allergisch of niet.. Erg mooi gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Jeetje hoe doe je dat allemaal?! En toch even zo'n taart uit de losse pols schudden. Super gemaakt, en eigenlijk ben je te goed voor deze wereld dat je het toch weer doet. Maar ja, geeft waarschijnlijk ook wel weer een goed gevoel. Nou succes met je stapel, ben benieuwd wat je ervan maakt...

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

13

Hartstikke mooi, en inderdaad "even tussendoor" pff...

Groetjes, Conny

14

Ik moet altijd zo vreselijk lachen om jouw "conversaties"  erbij, hahhaha! Ik zie (en hoor) het helemaal gebeuren.
Maar wat goed zeg, voor even snel tussendoor! Ben ook niet zo van dat gouden gebeuren, maar je hebt het mooi gedaan voor ze!

Groetjes, Marieke

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

15

kwebbeltje schreef:

-maar heb jij nog tijd voor een taart voor het 50jarig huwelijk van mijn schoonouders???
-pffff... ik weet het niet hoor, kind op kamp, controles ziekenhuis, workshop wendy, stapeltaart voor mijn ouders, nog cursus op school en de kids ook nog sporten.... weet je wat ik doe. ik kijk straks thuis nog ff in mijn agenda en dan mail ik je gelijk ff okee??
- ja joh, ik weet dat ik laat ben maar mijn man heeft een leuk idee.
- je hoort straks van mij.

ik thuis gekomen gelijk in mijn agenda kijken.... en als ik berstandig ben doe ik het gewoon niet. dus ik een mailtje gestuurd om te zeggen dat het niet gaat lukken omdat ik het gewoon heeeeeel erg druk heb deze week.
krijg ik zondag avond een mailtje met een schets van het ontwerp erin.... :S
of ze hebben over de mail heen gelezen of gewoon een plaat voor hun kop.
nou ja, de schets is redelijk eenvoudig dus laat ik het maar gewoon doen dan. hup weer een mailtje gestuurd dat ik het dan wel wil doen en of ze dan ook de smaken gelijk maar door willen geven...
hup ik naar ridderkerk afgelopen maandag om goudspul te halen want dat had ik nog niet....
maandag avond gaat de telefoon.
- hoi met mij, en? heb je er nog over gedacht of je het wil doen?
- duh! jahaaaaaaa. dat heb ik toch gemaild. wilde het eerst niet doen maar volgens mij heeft je man een bord voor zijn kop ofzo ;) want de schets rolde de volgende dag binnen en daar heb ik ook weer op geantwoord. heb je die mailtjes niet gezien dan?
-........ ehm.... stil....... ik vond het de laatste tijd al zo stil met mailtjes.....
bleek dus dat alles in een andere map binnen kwam. tja... en kappers en pc's gaan over  het algemeen niet samen he ;)

maar goed. smaken doorgekregen en hieronder het resultaat.

haar man en schoonvader zitten allebei in de gouden sieraden dus het moesten 2 gouden ringen in elkaar worden met de namen en de jaartallen op een wit hart met van die ruitjes en pareltjes. onder in de punt moet 1 rode roos komen.
u vraagt... wij bakken :Y

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/374662097.jpg
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/374662089.jpg

het is overigens totaal mijn smaak niet. ben alergisch voor goud. geef mij maar strak zilver. des al niet te min wel weer leuk om te maken :Y

zo nu opruimen, straks kind naar voetbal brengen en dan op ziekenbezoek bij mijn schoonvader... vanavond pootjes omhoog op de bank en morgen de stapeltaart waarvan ik nog geen idee heb wat ik ga doen...

Moet wel echt lachen om je verhaal, je kunt het ook zo komisch vertellen.

maarre een ander vraagje hoe krijg je dat goud zo mooi en zonder vlekken op de taart??

16 Laatst bewerkt door Heidimaris (18-05-2010 18:43)

Weer eens klasse! :thumb:

Met een geweldig verhaal! :lol:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

17

Hij is mooi :Y

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

18

Heb je weer mooi gedaan, kwebbeltje, enne die stapeltaart zal jou kennende ook weer een plaatje worden!  :Y

Your cake-wish is my challenge!

19

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ik kom niet meer bij van jouw verhalen!!!

Lachen! en natuurlijk weer een plaatje van een taart!

Liefs, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

20

Ik vind hem super leuk met die 2 ringen!  :Y

Well done!

21

dames, dit is al een hele oude topic he ;)

goud had ik met goudpsay gedaan over geel gekleurde fondant.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

Erg mooie taart en ik vind dat goud juist wel heel mooi! Hoe krijg je die randjes aan de zijkant zo netjes met dat ruitjespatroon, is daar een trucje voor?