1 Laatst bewerkt door inekefroon (16-05-2010 22:22)

Onderwerp: Trots als een pauw!!!

Ben waanzinnig trots op deze taarten, alledrie gemaakt voor mijn moeders verjaardag (die er ook heel erg blij mee was, ze voelde zich er helemaal speciaal door!)
Ben nog maar een beginneling, in alledrie de taarten zitten een heleboel "eerste keren" hahaha (waaronder eerste strik!!!)

Nummer 1:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WNEACTUB.jpg
Gewone biscuit, met citroenkwarktaart van de Mona en Lemoncurd. Afgesmeerd met citroenbc. En heel veel gefröbel met alle bloemetjes!

Nummer 2:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TNU36KLP.jpg
Chocoladebiscuit, gevuld met dunne laagjes chocola (gesmolten chocola over biscuit uitsmeren en laten afkoelen), bonbonblocmousse en witte chocolademousse met stukjes pure chocola erin. Afgesmeerd met chocoladebc en versierd met chocoladefondant.
Was echt heeeeeeeerlijk en helemaal niet zo vreselijk machtig als ik had gedacht!

Nummer 3:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YAON36ZB.jpg
Gewoon biscuit, gevuld met champagnebc met aardbeien en met aardbeienmousse. Op de foto niet zo te zien, maar helemaal met zilveren glans!

Ben echt wel uren bezig geweest met deze taarten maar was dan ook gelijk mijn cadeautje voor mijn moeder.
Vraag me af, voor de mensen hier die taarten verkopen: als je kijkt naar de tijd die erin zit, wordt de prijs dan niet te hoog? Of hou je er anders nog wel wat aan over?

groetjes, Ineke

2

Re: Trots als een pauw!!!

mooie parade :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Zien er super uit :thumb:

mooie taarten  :thumb:

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

5

Mooie taarten! En inderdaad, met al die uren die er in een taart kunnen gaan zitten, wordt zo'n taart al gauw onbetaalbaar. Ik geloof ook niet, dat de (semi)professionals onder ons er rijk van worden, hoor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

:thumb:

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

7 Laatst bewerkt door fruitcake (17-05-2010 05:29)

Knap gedaan, hoor! En inderdaad er gaat uren in zitten die je nooit terug kunt verdienen, althans dan wordt zo'n taart wel erg kostbaar. Ik maak nu incidenteel wel eens voor anderen, vrienden en bekenden dus (als ik tijd heb) en reken gewoon de kosten die ik er aan heb. Blijft het leuk voor de ander en ik kan weer eens een taart maken en dingen uitproberen.

leuke taarten
vooral de 2e en 3e vind ik super

9

erg leuk, vooral die bruine :thumb:

10

Ze zijn heel mooi!

Liefs, Zanoni

11

En terecht, ze zijn prachtig !!

erg mooi zijn ze!!

Groetjes Natasja!

13

Leuke en mooie taarten hoor, je bloemenbakje is super!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

14

Kan je lekker trots op zijn een hele knappe prestatie. En wat de prijs betreft wat je eraan over kan houden vooral het plezier om ze te maken, financieel niet echt daarom als je voor anderen zou beginnen laat je de kop niet gek maken met gekke wensen enz. en verlies dat plezier nooit uit het oog.

groetjes Carla

15

Ze zijn allemaal erg mooi!
En als ik zo zitten te lezen, al die smaken hmm :9

16

e.b.m. schreef:

Mooie taarten! En inderdaad, met al die uren die er in een taart kunnen gaan zitten, wordt zo'n taart al gauw onbetaalbaar. Ik geloof ook niet, dat de (semi)professionals onder ons er rijk van worden, hoor.

ALS ik later taarten maak op bestelling, doe ik het voor de lol en event. dat extra geld ; appeltje voor de dorst, want je weet maar nooit !
moet ik trouwens wel een werkende man aan de haak slaan later  :/   :/  :lol:

INACTIEF

17

ziet er heel professioneel uit!! die bruine is favoriet

18

1: WOW
2: WOW
3: WOW

*is nog steeds op zoek naar de open mond smiley*

.. Want taart kan altijd!!

19

mooie parade!

groetjes van Mireille

20

Mooie taarten hoor........ :)

21

Bedankt voor alle leuke reacties!

En nee, ik verlies het plezier niet uit het oog hoor, ik vind dit echt helemaal super om te doen, heb er echt een grote hobby bij. Vroeg me gewoon af hoe anderen dat doen, want het lijkt me inderdaad niet echt iets waar je geld aan overhoudt (vooral heel dure hobby hahaha)

22

Wow wat en mooie taarten, die 2e vind ik helemaal geweldig!
Hoe maak je die chocolade rolletjes (ehm hoe heet dat? die dingen die erop en ernaast liggen bedoel ik!)

23

mooie taarten hoor en ik sluit me helemaal aan bij Clara Mauri,
als je taarten gaat maken voor een ander dan wel zo doen zodat jij het leuk vindt om temaken !

veel plezier !!