Onderwerp: Trots als een pauw!!!
Ben waanzinnig trots op deze taarten, alledrie gemaakt voor mijn moeders verjaardag (die er ook heel erg blij mee was, ze voelde zich er helemaal speciaal door!)
Ben nog maar een beginneling, in alledrie de taarten zitten een heleboel "eerste keren" hahaha (waaronder eerste strik!!!)
Nummer 1:
Gewone biscuit, met citroenkwarktaart van de Mona en Lemoncurd. Afgesmeerd met citroenbc. En heel veel gefröbel met alle bloemetjes!
Nummer 2:
Chocoladebiscuit, gevuld met dunne laagjes chocola (gesmolten chocola over biscuit uitsmeren en laten afkoelen), bonbonblocmousse en witte chocolademousse met stukjes pure chocola erin. Afgesmeerd met chocoladebc en versierd met chocoladefondant.
Was echt heeeeeeeerlijk en helemaal niet zo vreselijk machtig als ik had gedacht!
Nummer 3:
Gewoon biscuit, gevuld met champagnebc met aardbeien en met aardbeienmousse. Op de foto niet zo te zien, maar helemaal met zilveren glans!
Ben echt wel uren bezig geweest met deze taarten maar was dan ook gelijk mijn cadeautje voor mijn moeder.
Vraag me af, voor de mensen hier die taarten verkopen: als je kijkt naar de tijd die erin zit, wordt de prijs dan niet te hoog? Of hou je er anders nog wel wat aan over?
groetjes, Ineke