1

Onderwerp: Eerste stapel voor mijn 40e verjaardag a la pip

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETVKB8ZD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CR664EML.jpg
Supertrots was ik! Ik heb voor alle lagen als basis swiss merenque creme gebruikt omdat het dan niet in de koelkast moest. Superlekker maar ook erg machtig.
In de onderste taart heb ik de ene laag aangevuld met bokkepootjes en de andere met verkade cappuchino chocola.
In de middelste taart een laag met kersenvlaaivulling en en een laag met verse frambozen en frambozenjam.
In het bovenste taartje zat een laag met witte chocola met chrisp en een laag met nougat.
Ik  vond het wel behoorlijk moeilijk Je zag de vullinglagen enigzins door de marsepein. Die had ik daarom al niet heel dun uitgerold maar daardoor kreeg ik weer plooitjes aan de basis. Dat heb ik met die linten opgelost. Waarschijnlijk had ik een dikkere botercreme laag moeten gebruiken?
Ach ik ben een amateur maar dankzij deze site heb ik toch enorme sprongen vooruit gemaakt!

2

Re: Eerste stapel voor mijn 40e verjaardag a la pip

mooie stapel :thumb:
en van harte :)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

niet zo eamelen (zeuren) jij! Voor een 1e stapel is ie hartstikke goed gelukt! Lekker door blijven oefenen.
Gefeliciteerd by the way

Gefeliciteerd! Leuk geworden!

Wat heb ik toch een heerlijke hobby!!

5

Gefeliciteerd en erg mooi geworden!

6

Misschien niet perfect, maar voor een eerste stapel hartstikke goed. Ik vind ook de combinatie van kleuren en dat patroon van de onderste taart erg mooi. Ik sla hem even op ter inspiratie....

7

mooi!

koekenbakker in opleiding!

8

voor de eerste stapel is hij super goed gelukt!!

Liefs, Zanoni

9

Prachtig zeg! Ik vind die onderste taart en de rozen boven op het mooiste!
Leuk idee ook dat lint en die strik rond de taart!

.. Want taart kan altijd!!