1 Laatst bewerkt door karins taartjes (13-05-2010 20:28)

Onderwerp: mega mindy

Ik ben nu 1,5 maand bezig en heb nu een paar taarten gemaakt. Gister heb ik een mega mindy taart gemaakt, het was ook mega veel werk..... :Y

De dochter van mijn vriendin was jarig en helemaal weg van mega mindy, de keuze was dus snel gemaakt. Ik had 3 verschillende smaken, lemon curd, aardbeienmousse en after eight (de laatste vulling was in chocolade bisquitmix).  :9

Ik heb alle afbeeldingen gemaakt van marsepein en dat vond ik toch wel een uitdaging, vooral bij de mega mindy bovenop de taart, daarvan heb ik de ogen een paar keer overnieuw gemaakt, ze zag er in plaats van stoer namelijk nogal boosaardig uit...haha...
uiteindelijk is het dan toch gelukt en zie hier....het resultaat.

Maureen (dat was de jarige job) vond hem geweldig en ik was helemaal trots.

http://home.zonnet.nl/k.van.putten/taart01.jpg

2

Re: mega mindy

HOihoi
klinkt erg leuk en lekker..
Helaas doet je foto het niet

3

Hij is super leuk!!!

Liefs, Zanoni

4

mooi gedaan  :thumb:

5

Bedankt voor de reacties,
ik vind het wel moeilijk om de onderkant van de taarten mooi strak te krijgen, het wordt toch vaak een beetje rafelig.  :s
Hopelijk heeft iemand tips hoe ik dat het beste kan doen, maar ook andere taartenbak tips hoor ik graag.

6

ik vind hem echt supper mooi.

mijn dochter wil nu ook zo'n kleur taart, dus vraag me af hoe je de kleur hebt gekregen?

ik wou dan ook een stapeltaart maken blauw met sterren en een masker boven op hopelijk lukt die, heb namelijk nooit een stapeltaart gemaakt!