26

Re: Mijn dummies van de beurs

stuk voor stuk prachtig!

Liefs, Zanoni

27

Wat een geweldige taarten allemaal! Jammer dat ik er niet was, maar gelukkig hebben we de foto's nog ;)
Fijn om weer wat te zien van je (aan taarten)! :)

Mijn website: Presentaart

28

Wat een prachtige bientjes.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

29

Oh, ik kan er naar blijven kijken.... zucht... wat zijn het stuk voor stuk plaatjes van taartjes (nou ja, zeg maar gerust taarten!) :)
Prachtig!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

30

ow ja, ze waren weer supermooi allemaal.... maar je topsy, daar heb ik waarschijnlijk overheen gekeken of er stonden mensen voor? gelukkig hebben we de foto's nog ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

31

de ene is nog mooier dan de andere  :Y

32

Ik had ze al op je album gespot, maar oh, wat zijn ze weer super bienerig!! :Y Ik ben helemaal gek op jouw taartjes, en die bovenste ga ik echt een keer namaken.

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

33

allemaal top ongelooflijk

groetjes Carla

34

Heel erg mooi!!

35

Ik ben verliefd op die Topsy turvy!

Groetjes,
Michelle

36

Stuk voor stuk prachtig zeg, ik zou ze allemaal wel in mijn kamer willen hebben staan !

Groetjes, Conny

37

Stuk voor stuk plaatjes van taarten; echt geweldig!

Groetjes Maji

38

Mooi hoor enne..wat is er dan mis met marsepein en welke voordelen heeft fondant dan?

39

isabel-le schreef:

Mooi hoor enne..wat is er dan mis met marsepein en welke voordelen heeft fondant dan?

Niets mis gegaan met de marsepein hoor, maar voor dummies is fondant beter en ik vond het heel prettig om er mee te werken, terwijl ik altijd een grote afkeer van fondant had!?!?! Vind het trouwens nog steeds niet lekker, maar het werkt goed, soms beter dan marsepein!?!?!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

40

erg leuk en creatief gedaan als je met jezelf hebt afgesproken dat je alleen de kleuren roze, bruin en wit mag gebruiken  :thumb: