Re: Mijn dummies van de beurs
stuk voor stuk prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn dummies van de beurs
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een geweldige taarten allemaal! Jammer dat ik er niet was, maar gelukkig hebben we de foto's nog
Fijn om weer wat te zien van je (aan taarten)!
Wat een prachtige bientjes.
Oh, ik kan er naar blijven kijken.... zucht... wat zijn het stuk voor stuk plaatjes van taartjes (nou ja, zeg maar gerust taarten!)
Prachtig!!
ow ja, ze waren weer supermooi allemaal.... maar je topsy, daar heb ik waarschijnlijk overheen gekeken of er stonden mensen voor? gelukkig hebben we de foto's nog
de ene is nog mooier dan de andere
Ik had ze al op je album gespot, maar oh, wat zijn ze weer super bienerig!! Ik ben helemaal gek op jouw taartjes, en die bovenste ga ik echt een keer namaken.
Heel erg mooi!!
Ik ben verliefd op die Topsy turvy!
Stuk voor stuk prachtig zeg, ik zou ze allemaal wel in mijn kamer willen hebben staan !
Stuk voor stuk plaatjes van taarten; echt geweldig!
Mooi hoor enne..wat is er dan mis met marsepein en welke voordelen heeft fondant dan?
Mooi hoor enne..wat is er dan mis met marsepein en welke voordelen heeft fondant dan?
Niets mis gegaan met de marsepein hoor, maar voor dummies is fondant beter en ik vond het heel prettig om er mee te werken, terwijl ik altijd een grote afkeer van fondant had!?!?! Vind het trouwens nog steeds niet lekker, maar het werkt goed, soms beter dan marsepein!?!?!
erg leuk en creatief gedaan als je met jezelf hebt afgesproken dat je alleen de kleuren roze, bruin en wit mag gebruiken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn dummies van de beurs