Re: Mijn dummie voor de beurs
In één woord Geweldig!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn dummie voor de beurs
In één woord Geweldig!!!!
Alles klopt gewoon! Geweldig mooi gedaan!
Wauw echt prachtig En de bubbels en zilveren balletjes langs de rand vind ik zooo leuk, misschien ga ik die ook eens gebruiken want t is wel n heel toepasselijk idee voor een taart die ik aankomend weekend moet maken, hoop dat je t niet erg vind .
En die bloem die jij ontworpen hebt moet ik ook echt eens aanschaffen want ik vind m echt super en wat een geweldig idee hoe je m hebt omgevouwen!
Echt een prachtexemplaar hoor deze dummie.
hij is heel erg mooi, hoe doe je dat met die pareltjesrand ?? zijn dat dan losse verschillende maatjes die je zo "rondstrooit" ???
Prachtig! De parelrand maakt het echt af!
wauw echt prachtig
Heel erg mooi, prachtig gewoon!! Mag ik hem als inspiratie opslaan?
Vraagje.... je was ook bezig met een cameo-taart (zondag), is die al af, want die wordt/is volgens mij ook prachtig!
Ooow wauw Tirz, wat een mooi staaltje werk weer. Top!!!
Wowwwww!!!! Echt super.
De volgende ronde ga ik ook maar eens shoppen bij Bien.
Wat een mooie uitsteker heb je gemaakt.
Super mooi !
Die kleuren combi is prachtig en dat randje subliem.
Vond hem op de beurs al mooi en nu nog steeds . En het is zo cool dat je een eigen bloem hebt!!
En je watermerk is ook leuk
Prachtig!!! Echt een inspiratiebron
Ik heb hem zien staan echt super. welke maten zijn de taartjes?
Wauw, die is echt prachtig zeg!! En je bloem is ook geweldig mooi
Als ik naar de creaties van de beurs van vorig jaar kijk, en dan die van dit jaar zie, dan zie je echt dat het gewoon nog weer veel mooier en verfijnder is!
oh Tirza.....hij is prachtig!!! Maar ik had niet anders van je verwacht!!!
Geweldig! Wat een prachtig mooie taart/dummie! Die bloem op deze wijze is echt een vondst (dat gaan we vast vaker zien
) en je rand is ook al zo mooi (daar ben ik ook wel heel benieuwd naar!).
Wauw!!!
Wat een schitterende taart!!!Ik kijk echt mijn ogen uit!!
Ook ik zou graag willen weten hoe je die parelrand hebt gemaakt!!Werkelijk schitterend!!!
Groetjes Darlene
Hoe heb je die rand gemaakt? Ik dacht eerst eventjes dat het een echte parelslinger was... maar het is wel van fondant/marsepein? En dan met zilvere balletjes ertussen?
Het randje is niet mijn eigen idee, maar het idee van Jose (lonestar) kijk hier maar
Ik heb verschillende maten balletjes fondant gerold/gedraaid (?) voor de tv Die in een bakje gedaan en daar een schepje parelmoer poeder bij gedaan en geschud met het bakje, zodat op alle balletjes parelmoer zat.
En toen erop geplakt met hier en daar en zilver suikerpareltje ertussen
heeeel gaaf
Allemachtig wat prachtig!!
Echt heel mooi. Super gaaf gemaakt
Wauw, wat een plaatje en die rand is idd supermooi!
en sinds de beurs is tirz ook benoemd tot : koningin alles erin stoppen en eruit halen
zoals tirz alles rafelloos uit mouldjes, letters en andere aanverwante uitstekers "wipt" doet niemand haar na
was het al weer helemaal vergeten!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn dummie voor de beurs