1

Onderwerp: Mijn dummie voor de beurs

Voor de stand van Bien natuurlijk.

De opdracht (van bien :lol: ) was een bien-dummie met de pointy five uitstekers...(sinds de beurs ook wel tirzabloem  :o )  meeeen wat heb ik na lopen denken hoe en wat ik moest maken. Vond het erg lastig, omdat in vergelijking met de dummie de bloemen erg groot zijn.
Heb van alles geprobeerd, op elkaar, recht laten opdrogen, bol laten opdrogen, hol laten drogen, gefrilld etc, maar dacht niet van YES! Toen vouwde ik ze dubbel en ontstond er een soort van strikachtig iets! Dus daar verder mee aan de slag en toen schoot ook de rest me te binnen.
Vind het zelf een beetje een kruising tussen pinkcakebox en peggy porschen en ook wel van mezelf (o ja en jose!! :lol: al lof voor het randje :D )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4AF8MNOB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P8FZH4PB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ACMQZISQ.jpg

Heb zojuist geleerd van mn vriend hoe ik een echt watermerk kan maken! Vind het wel heel gaaf staan zo! :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

2

Re: Mijn dummie voor de beurs

oeeeeeeehhhhhh, wat een mooierd :thumb:

Be in love with what you have

3

Mooi zeg!

4

Zooooooo, mooi zeg !!  :Y

5

Echt prachtig !!!

Groetjes, Conny

6

dat is pas cool een eigen uitsteker, je taart is erg mooi en met name de rand is super :Y .

7

verschrikkelijk mooi hoor, ik heb ook constant zitten kijken naa die taart

8

Mooi !!! Ben weg van (alle soorten  ;) ) randjes op deze dummy en natuurlijk van de bloem (weer een nieuwe manier), top!

Groet, Jolanda

9

Wow, ik kijk mijn ogen uit..... Echt supergaaf zeg!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

10

Super gemaakt!! ben ik even blij dat ik heb ik mijn "heb" bezit heb! :lol:

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

11

Helemaal super zeg!

12

Heel gaaf, die uitsteker wil ik dus ook... hebben!!

13

Waauw, dit is écht een héél mooie! Ik heb ze helaas niet zien staan in levenden lijve, er stond ook zoveel volk.

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

14

Wat een pracht-stapel! En die "Tirzabloem" is zo ook erg mooi!

15

Wauw!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

16

Geweldig!!! erg mooi zacht roze

17

Wat mooi! Die middelste laag vind ik helemaal super!

Groetjes, José

18

Helemaal mooi!  :Y  :thumb:

19

echt een supergave stapel!!! Top!

20

Hij is helemaal super, Tirza! En vooral je bloem en die tip van de strik/rozet vind ik echt top!

Groetjes, Dorothea.

21

mooi zeg! vind je top bloem ook echt gaaf!

22

Wauw!!! dit vind ik echt super :Y  helemaal mijn stijl,en die bloemen hoe doe je zoiets?ik ben beginner en echt lang nog niet zover,maar ik hoop dat ik dit niveau ook nog eens haalt!

23

Ik vind je taart echt prachtig! Hoe heb je die rand gemaakt? Ik dacht eerst eventjes dat het een echte parelslinger was... maar het is wel van fondant/marsepein? En dan met zilvere balletjes ertussen?

Ennnuihh ik heb de Tirzabloem ook al een tijdje en vind hem super mooi! Het idee van de strik vind ik ook heel erg gaaf!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

24

Oh wat een plaatje.
Helemaal super :thumb:

25 Laatst bewerkt door lune (11-05-2010 08:37)

gelukkig dat hij op de foto staat vond m echt super (en alle andere ook trouwens)

en sinds de beurs is tirz ook benoemd tot : koningin alles erin stoppen en eruit halen :lol:
zoals tirz alles rafelloos uit mouldjes, letters en andere aanverwante uitstekers "wipt" doet niemand haar na

Alles goed???? nee 3 fout