Onderwerp: Brons bij de Holland sugarart show
Met deze taart heb ik brons gewonnen... eigelijk had ik niets verwacht, maar dus toch 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Brons bij de Holland sugarart show
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met deze taart heb ik brons gewonnen... eigelijk had ik niets verwacht, maar dus toch 

GEWELDIG leuke taart
van harte
gefeliciteerd.... heb je wat close up foto's....
WHOEHOE
Van harte gefeliciteerd. Ik vond hem ook echt geweldig !!!!

Conny die zal ik morgen wel ff maken
, gewoon wat details?
Wat een geweldig mooie en leuke taart 
Super zeg,gefeliciteerd!
Ben ook wel benieuwd naar de details! Ziet er leuk uit! En gefeliciteerd............
maar ook Severn heeft een taart gepost met brons als prijs? Hoe zit het nu, ik kan het niet volgen 
Ben ook wel benieuwd naar de details! Ziet er leuk uit! En gefeliciteerd............
maar ook Severn heeft een taart gepost met brons als prijs? Hoe zit het nu, ik kan het niet volgen
het lag aan de pnt wat je gehaald hebt, tussen de 75 en 79 pnt had je brons, tussen de 80 en 84 pnt had je zilver en 85 pnt en hoger dan had je goud... Zo had je dus meerdere mensen met brons en ik geloof ook zilver... Bij de boetseersels waren er zelfs 2 mensen die goud hadden...
hij is super; ik wilde vanochtend ook wel ontbijt op bed, maar niemand voelde zich aangesproken.... 
Van harte gefeliciteerd Annemieke! Erg leuke en grappige taart! 
Jaaaa, daar is ie dan en hij was super! Het idee was al helemaal geweldig
en je hebt het heel gaaf uitgevoerd.
Ja en hier ging het ook al fout natuurlijk he met de punten telling
Nee hoor meis.. Geweldige taart, enorm veel details en een supersprei

Geweldig dat je weer in de prijzen bent gevallen!!! Hij is dan ook superleuk...
Gefeliciteerd!
Wat een leuke taart heb je weer gemaakt!!!
Dat jongetje bij de vader met de tandjes, geniaal! 
Karin09 schreef:Ben ook wel benieuwd naar de details! Ziet er leuk uit! En gefeliciteerd............
het lag aan de pnt wat je gehaald hebt, tussen de 75 en 79 pnt had je brons, tussen de 80 en 84 pnt had je zilver en 85 pnt en hoger dan had je goud... Zo had je dus meerdere mensen met brons en ik geloof ook zilver... Bij de boetseersels waren er zelfs 2 mensen die goud hadden...
Dank voor je uitleg! Ik heb inmiddels gelezen dat het jureren niet helemaal ging zoals iedereen het graag had gezien! Nogmaals gefeliciteerd!
proficiat, ik vind dit een heel mooi tafereel met zoveel leuke details
Ik heb deze taart eens goed bekeken, Vond hem echt geweldig met alle details!!!
Hoe kom je er op....
En dat sprei met al die filigraan hartjes...., ongelofelijk!! Heb de mold zelf ook, ben al blij als ik er 1 hartje heel uit weet te krijgen
Gefeliciteerd met je prijs!!
gefeliciteerd en super mooi
Dit was een van mijn favorites!
Het gevallen eten was geweldig gevonden!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Brons bij de Holland sugarart show