1 Laatst bewerkt door annemieke-76 (10-05-2010 17:26)

Onderwerp: Brons bij de Holland sugarart show

Met deze taart heb ik brons gewonnen... eigelijk had ik niets verwacht, maar dus toch ;)

http://94.100.118.119/952950001-953000000/952976401-952976500/952976434_5_lbeS.jpeg

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: Brons bij de Holland sugarart show

GEWELDIG leuke taart :thumb:
van harte

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Leuk ook deze,zoveel details !

4

gefeliciteerd.... heb je wat close up foto's....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

WHOEHOE  :D :D :D Van harte gefeliciteerd. Ik vond hem ook echt geweldig !!!!  :thumb:  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

Conny die zal ik morgen wel ff maken ;), gewoon wat details?

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

7

Gefeliciteerd, heel leuk!

8

Wat een geweldig mooie en leuke taart :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

9

Super zeg,gefeliciteerd!

10

Ben ook wel benieuwd naar de details! Ziet er leuk uit! En gefeliciteerd............

maar ook Severn heeft een taart gepost met brons als prijs? Hoe zit het nu, ik kan het niet volgen  :think:

11

http://data.boomerang.nl/u/uusg/image/gefelicitaart/s600/gefelicitaart.jpg

**Liefs Ilona**

12

Karin09 schreef:

Ben ook wel benieuwd naar de details! Ziet er leuk uit! En gefeliciteerd............

maar ook Severn heeft een taart gepost met brons als prijs? Hoe zit het nu, ik kan het niet volgen  :think:

het lag aan de pnt wat je gehaald hebt, tussen de 75 en 79 pnt had je brons, tussen de 80 en 84 pnt had je zilver en 85 pnt en hoger dan had je goud... Zo had je dus meerdere mensen met brons en ik geloof ook zilver... Bij de boetseersels waren er zelfs 2 mensen die goud hadden...

13

hij is super; ik wilde vanochtend ook wel ontbijt op bed, maar niemand voelde zich aangesproken.... :/

Groetjes, Dorothea.

14

Ook van mij nogmaals van harte, ik vond de sprei geweldig leuk geworden met die first impressions hartjes erop :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

15

Van harte gefeliciteerd Annemieke! Erg leuke en grappige taart!  :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

16

gefeliciteerd en erg leuk gedaan

17

Jaaaa, daar is ie dan en hij was super! Het idee was al helemaal geweldig :D en je hebt het heel gaaf uitgevoerd.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

18

Ja en hier ging het ook al fout natuurlijk he met de punten telling  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Nee hoor meis.. Geweldige taart, enorm veel details en een supersprei  :thumb:  :thumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

19

Geweldig dat je weer in de prijzen bent gevallen!!! Hij is dan ook superleuk...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

20

Gefeliciteerd!
Wat een leuke taart heb je weer gemaakt!!!  :Y
Dat jongetje bij de vader met de tandjes, geniaal!  :lol:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

21

annemieke-76 schreef:
Karin09 schreef:

het lag aan de pnt wat je gehaald hebt, tussen de 75 en 79 pnt had je brons, tussen de 80 en 84 pnt had je zilver en 85 pnt en hoger dan had je goud... Zo had je dus meerdere mensen met brons en ik geloof ook zilver... Bij de boetseersels waren er zelfs 2 mensen die goud hadden...

Dank voor je uitleg! Ik heb inmiddels gelezen dat het jureren niet helemaal ging zoals iedereen het graag had gezien! Nogmaals gefeliciteerd!

22

proficiat, ik vind dit een heel mooi tafereel met zoveel leuke details

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

23

Ik heb deze taart eens goed bekeken, Vond hem echt geweldig met alle details!!!
Hoe kom je er op....
En dat sprei met al die filigraan hartjes...., ongelofelijk!! Heb de mold zelf ook, ben al blij als ik er 1 hartje heel uit weet te krijgen  :thumb:

Gefeliciteerd met je prijs!!

24

gefeliciteerd en super mooi

Lekker feestelijk rond.....

25

Dit was een van mijn favorites!
Het gevallen eten was geweldig gevonden!

Visit mijn blog over sugar art:
www.mireille-angelique.blogspot.com