1

Onderwerp: kan dat kwaad?

ik heb eindelijk, voor het eerst sinds maanden, weer eens puf om een taartje te bakken..
nu pak ik mijn zak mix, nog helemaal dicht, maar zie ik dat het over datum is.
Zou dit erg kwaad kunnen?

Groetjes, Petra

2

Re: kan dat kwaad?

Als je het voor jezelf houdt, lijkt het mij geen probleem...
Wettelijk moeten er data op producten.
(maar daar kun je best wel eens vanaf wijken, chocolade bijvoorbeeld is heeeeeel lang houdbaar)
Dus ik zou zeggen, lekker proberen. Succes!

zo hééérlijk ontspannend.....

hij is voor mijn schoonouders, gewoon als verrassing bij de koffie

niet voor verkoop of zo,

ik kijk wel of het wat wordt...

bedaknt voor je rea

Groetjes, Petra

4

Ik zou het zelf ook gewoon nog gebruiken, vooral droge producten zijn nog erg lang na de uiterste houdbaarheidsdatum goed.
Dit wordt zelfs op de site van het voedingscentrum vermeld, denk dat het dan wel aangenomen kan worden!

Succes ermee.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

5

Als hij toch voor je schoonouders is....  :lol:   :P

Nee hoor geintje. Van producten die over de datum zijn gaat meestal alleen de kwaliteit achteruit. Ik zou het gewoon gebruiken hoor.

Tenzij je er hele kleine beestjes in ziet lopen  :lol:

7

BakkertjeDeeg schreef:

hij is voor mijn schoonouders, gewoon als verrassing bij de koffie

niet voor verkoop of zo,

ik kijk wel of het wat wordt...

bedaknt voor je rea

de vraag is : hoe aardig vind je je schoonouders :D

Alles goed???? nee 3 fout

8

Hahaha das gemeen Lune!

Groetjes Eline

9 Laatst bewerkt door lune (10-05-2010 09:03)

tja, als ik een voorbeeld neem aan mijn eigen schoonouders zou ik ze alles voorschotelen O-)  O-)

Alles goed???? nee 3 fout

10

hahaha lune foei :P

ik denk ook wel dat het kan, zolang er idd geen bloem beestje in kriebelen ;) maar bij een dichte zak is die kans heel klein.

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

11 Laatst bewerkt door Dot (10-05-2010 11:15)

mag ik daar even op inhaken, waar komen die bloembeestjes dan eigenlijk vandaan en hoe kun je ze voorkomen? Ik heb er heel soms last van, maar dan vooral met de koopmansmixen voor pannenkoek.
En ik heb van de week 10kg meel meegenomen uit Luxemburg (was daar bij de Aldi extra voordelig geprijsd) en heb die nu in een plastic zak laten zakken en die eromheen gevouwen in de trapkast gezet. (daar is het koel)

Groetjes, Dorothea.

12

http://www.culinairkookboek.nl/vraagbaa … 1135899104

misschien heb je daar wat aan...
staan tips hoe je er vanaf komt

13 Laatst bewerkt door Dot (10-05-2010 11:26)

dank je RR!
voor het geval er nog wat in mijn kast zit, zal ik die meteen vandaag maar weer eens uitsoppen!

Groetjes, Dorothea.

14 Laatst bewerkt door RedRose18 (10-05-2010 11:26)

no problemo, graag gedaan :D

15

lune schreef:

tja, als ik een voorbeeld neem aan mijn eigen schoonouders zou ik ze alles voorschotelen O-)  O-)

:Y ik ook............zeg ik zonder te twijffelen.

Groetjes San

16

Mijn man heeft ooit eens Brinta gemaakt waar kennelijk deze beestjes ook inzaten, volgens hem kun je het gewoon opeten omdat de beestjes uit Brinta zijn ontstaan, dus alleen maar uit Brinta bestaan :D  overigens heten ze sindsdien bij hem "brintabeestjes" :Y

Groetjes van Bianca

17

BiancaB schreef:

Mijn man heeft ooit eens Brinta gemaakt waar kennelijk deze beestjes ook inzaten, volgens hem kun je het gewoon opeten omdat de beestjes uit Brinta zijn ontstaan, dus alleen maar uit Brinta bestaan :D  overigens heten ze sindsdien bij hem "brintabeestjes" :Y

:lol:

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

18

Poezzie schreef:
BiancaB schreef:

:lol:

Baaaah!!!! :P
:lol:  :lol:  :lol:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

19

BiancaB schreef:

whahahahahaha :lol:

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

20

BiancaB schreef:

:+

hahaha echte mannenlogica  :P

21

BiancaB schreef:

:lol: he's so right