Onderwerp: kan dat kwaad?
ik heb eindelijk, voor het eerst sinds maanden, weer eens puf om een taartje te bakken..
nu pak ik mijn zak mix, nog helemaal dicht, maar zie ik dat het over datum is.
Zou dit erg kwaad kunnen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kan dat kwaad?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb eindelijk, voor het eerst sinds maanden, weer eens puf om een taartje te bakken..
nu pak ik mijn zak mix, nog helemaal dicht, maar zie ik dat het over datum is.
Zou dit erg kwaad kunnen?
Als je het voor jezelf houdt, lijkt het mij geen probleem...
Wettelijk moeten er data op producten.
(maar daar kun je best wel eens vanaf wijken, chocolade bijvoorbeeld is heeeeeel lang houdbaar)
Dus ik zou zeggen, lekker proberen. Succes!
hij is voor mijn schoonouders, gewoon als verrassing bij de koffie
niet voor verkoop of zo,
ik kijk wel of het wat wordt...
bedaknt voor je rea
Ik zou het zelf ook gewoon nog gebruiken, vooral droge producten zijn nog erg lang na de uiterste houdbaarheidsdatum goed.
Dit wordt zelfs op de site van het voedingscentrum vermeld, denk dat het dan wel aangenomen kan worden!
Succes ermee.
Als hij toch voor je schoonouders is....
Nee hoor geintje. Van producten die over de datum zijn gaat meestal alleen de kwaliteit achteruit. Ik zou het gewoon gebruiken hoor.
hij is voor mijn schoonouders, gewoon als verrassing bij de koffie
niet voor verkoop of zo,
ik kijk wel of het wat wordt...
bedaknt voor je rea
de vraag is : hoe aardig vind je je schoonouders
Hahaha das gemeen Lune!
tja, als ik een voorbeeld neem aan mijn eigen schoonouders zou ik ze alles voorschotelen
hahaha lune foei
ik denk ook wel dat het kan, zolang er idd geen bloem beestje in kriebelen maar bij een dichte zak is die kans heel klein.
mag ik daar even op inhaken, waar komen die bloembeestjes dan eigenlijk vandaan en hoe kun je ze voorkomen? Ik heb er heel soms last van, maar dan vooral met de koopmansmixen voor pannenkoek.
En ik heb van de week 10kg meel meegenomen uit Luxemburg (was daar bij de Aldi extra voordelig geprijsd) en heb die nu in een plastic zak laten zakken en die eromheen gevouwen in de trapkast gezet. (daar is het koel)
http://www.culinairkookboek.nl/vraagbaa … 1135899104
misschien heb je daar wat aan...
staan tips hoe je er vanaf komt
dank je RR!
voor het geval er nog wat in mijn kast zit, zal ik die meteen vandaag maar weer eens uitsoppen!
no problemo, graag gedaan
tja, als ik een voorbeeld neem aan mijn eigen schoonouders zou ik ze alles voorschotelen
![]()
ik ook............zeg ik zonder te twijffelen.
Mijn man heeft ooit eens Brinta gemaakt waar kennelijk deze beestjes ook inzaten, volgens hem kun je het gewoon opeten omdat de beestjes uit Brinta zijn ontstaan, dus alleen maar uit Brinta bestaan overigens heten ze sindsdien bij hem "brintabeestjes"
Mijn man heeft ooit eens Brinta gemaakt waar kennelijk deze beestjes ook inzaten, volgens hem kun je het gewoon opeten omdat de beestjes uit Brinta zijn ontstaan, dus alleen maar uit Brinta bestaan
overigens heten ze sindsdien bij hem "brintabeestjes"
BiancaB schreef:Mijn man heeft ooit eens Brinta gemaakt waar kennelijk deze beestjes ook inzaten, volgens hem kun je het gewoon opeten omdat de beestjes uit Brinta zijn ontstaan, dus alleen maar uit Brinta bestaan
Baaaah!!!!
Mijn man heeft ooit eens Brinta gemaakt waar kennelijk deze beestjes ook inzaten, volgens hem kun je het gewoon opeten omdat de beestjes uit Brinta zijn ontstaan, dus alleen maar uit Brinta bestaan
whahahahahaha
hahaha echte mannenlogica
he's so right
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kan dat kwaad?