Onderwerp: **Kleine Cupcake Parade & Bonbons **
Cupcakes bespoten met boter-crème

en de bekende oreo-bonbons!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » **Kleine Cupcake Parade & Bonbons **
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakes bespoten met boter-crème

en de bekende oreo-bonbons!

Hoe krijg je de chocolade zo strak om de Oreo-bonbons?
Ik ben nu ook bezig met petit fours en bonbons maar het werken met smelt chocolade lukt me nog niet 
Heb je tips?
ziet er goddelijk uit 
Ik ben nu ook bezig met petit fours en bonbons maar het werken met smelt chocolade lukt me nog nietHeb je tips?
Beetje crisco erdoorheen roeren 
mooooi
en
lekkerrr 
Ziet er allemaal lekker uit!!
Nikkiej: ik doe bij die oreo-bonbons een beetje zonnebloemolie door de gesmolten chocolade. 
Oh, die zien er iid uit om op te vreten! Die oreoballen moet ik ook maar eens proberen, lijken me heerlijk. En die gespoten roos, erg mooi gedaan joh!
WAUW!!
Die roos ik geweldig hoe doe je dat?
heelerg mooi!!!
En wat een goede tip van de crisco/zonnebloemolie!
nooit aan gedacht!
Jammie

Heel mooi geweldig vooral de roos
hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag
welke tip heb je nodig?
Ik ben nu ook bezig met petit fours en bonbons maar het werken met smelt chocolade lukt me nog nietHeb je tips?
ik weet niet hoe jullie de bonbons maken? maar ik maak ze zoals ik geleerd heb op een bonbons workshop: de vulling in een bak gesmolten chocolade dumpen, chocolade er met een vork overheen 'scheppen' en dan met de vork eruit vissen en dan met de bonbon op de vork op de rand van de bak de overtollige chocolade aftikken. dan heb ik altijd mooi gladde bonbons.
zelfs zonder crisco, al vind ik dat ook een goed idee 
EDIT: ik vergat te zeggen: ik vind je cupcakes mooi gespoten! dat wil ik binnenkort ook gaan oefenen! vooral het roosje vind ik echt leuk!
heb je gewoon botercreme van de mix gebruikt? vond je dat lekker? het lijkt me zo'n vette hap, dat houdt me nog een beetje tegen... 
mooi gespoten, mooe bonbonnen
mooi gespoten, mooie bonbonnen
jammie.............. en erg mooi spuitwerk.
Je roos is echt prachtig 
Nikkiej schreef:Hoe krijg je de chocolade zo strak om de Oreo-bonbons?
ik weet niet hoe jullie de bonbons maken? maar ik maak ze zoals ik geleerd heb op een bonbons workshop: de vulling in een bak gesmolten chocolade dumpen, chocolade er met een vork overheen 'scheppen' en dan met de vork eruit vissen en dan met de bonbon op de vork op de rand van de bak de overtollige chocolade aftikken. dan heb ik altijd mooi gladde bonbons.
zelfs zonder crisco, al vind ik dat ook een goed ideeEDIT: ik vergat te zeggen: ik vind je cupcakes mooi gespoten! dat wil ik binnenkort ook gaan oefenen! vooral het roosje vind ik echt leuk!
heb je gewoon botercreme van de mix gebruikt? vond je dat lekker? het lijkt me zo'n vette hap, dat houdt me nog een beetje tegen...
sorry voor de late reactie.
dank jullie wel dames voor jullie lieve reacties.
wat de cc betreft, het is indd een vette hap, maar je moet het echt als decor zien.
net als fondant of marsepein bijv. ik haal dat altijd van de taarten af.....is mij veel te zoet.
of je kunt ze ook wat lager proberen te maken....niet zo'n berg bc.
Zo hier krijg je dus wel zin in zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » **Kleine Cupcake Parade & Bonbons **