1

Onderwerp: Gekke vraag voor de modjes :D

Oke er zijn nu 7749 geregistreerd gebruikers.  Maar van de 7749 hoeveel zijn eigenlijk wel actief?  En worden non actief (dus geen een bericht of wat dan ook) gebruikers verwijderd?
Ik zat ff een beetje te tellen.. en er zijn +/- 200 diehards :+  de je zo een beetje dagelijk voorbij zie komen.  (jaja i know get a life)
Maar ja dat vroeg ik me af hahaha. 
oh en wat gebeurd als je de regels te veel overtreed?  Worden jullie gewoon gek/geiriteerd of worden mensen echt van de forum gegooid. 

Sorry tis laat.. en ik heb gisteren niet echt veel geslapen vanaf nu geen onzin vragen  :lol:

2

Re: Gekke vraag voor de modjes :D

't Moet je maar bezig houden :+

Sinds de nieuwe forumsoftware kan ik groepen gebruikers tegelijk verwijderden ipv 1 voor 1, dus af en toe, als ik tijd, zin en gelegenheid heb :P verwijder ik leden die weinig of geen berichten hebben en langere tijd niet actief zijn. Maar mensen met veel berichten verwijder ik dan weer niet.

In mijn hele forumloopbaan heb ik slechts 2 mensen het euhm.. wat lastiger gemaakt om nog in te loggen O-) Dan tellen we de gebande of verwijderde botjes, de figuren die alleen voor reclame registreren en hitsige pubertjes niet mee ;)

En geeft niks hoor, vraag maar waar je nieuwsgierig naar ben, wij kijken wel tot hoever we antwoorden :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Gekke vraag voor de modjes :D

hahaha oke thanks  :thumb: