Onderwerp: Wie kan mij helpen..?
Hallo iedereen,,,
Sinds vandaag heb ik mij geregistreerd op deze website. Een paar weken geleden was ik op een verjaardag, en de vriendin van die diegene bij wie ik op die verjaardag was, had zelf de taart gemaakt. Hij zag er erg mooi uit, en was nog lekker ook. Sinds dien wil ik ook een keer proberen om zelf een taart te maken. Nu leek moederdag mij het perfecte moment.
Ik heb al een aantal spulletjes gekocht van de week in de webshop, maar zit toch nog met een paar vragen... Zou iemand mij misschien verder willen helpen, zodat ik voor moederdag toch een lekkere taart heb?
Ik heb een paar vraagjes:
1. Ik heb een bakvorm gekocht van 25-5 cm in de vorm van een hartje. Nu wil ik zelf de biscuitmix gaan maken. Kan iemand mij vertellen welke hoeveelheden ik nodig heb voor de ingredienten? Ik heb het recept van deze site en dat is geschikt voor een vorm van 24 cm. Kan ik die hoeveelheden aanhouden of niet??
2. Ik wil als vulling van de taart die slagroom die altijd in taarten zit als je die bij een echte taartenwinkel koopt. Weet iemand hier het recept van?? Heb wel bij recepten gekeken, maar zie daar geen slagroom bij staan...
3. Bij een recept voor het maken van de gehele taart en op het forum lees ik steeds dat je dat taart moet afstrijken. Zou iemand mij kunnen vertellen wat dat inhoudt en welk recept ik dan nodig heb om dat te maken??
Nou ik geloof dat dat mijn vragen wel waren. Als iemand nog tips heeft voor het maken van taarten dan hoor ik die graag. Ben namelijk nooit bezig in de keuken.
Alvast bedankt!