Onderwerp: Comunnie taart gemaakt
Mijn eerste vierkante taart en dan ook nog gelijk een stapeltje ow ow bloed(letterlijk en figuurlijk) zweed en tranen wat is dat lastig zeg als je dat onder druk moet doen.Maar dit is em geworden.Niet mijn stijl maar ja wat de klant vraagt doen we maar he.
En ik was net klaar opruimen inpakken en kon em wegbrengen komt mijn man naar binnen gestormen en best wel vloeken en mijn oudste aan de hand dus ik denk die is boos omdat hij iets gedaan heeft dat weer es niet door de beugel kon.Maar niet dus ik wist niet hoe snel ik in de keuken moest komen voor een natte doek want hij bloed behoorlijk.wat bleek nou hij had ruzie met zijn zusje gehad en die vond het nodig om te slaan met de maxi cosi van de pop stel asso's dacht ik nog doe es normaal.Maar hup auto in naar de huisartsenpost die je normaal moet bellen of je alsjeblieft mag komen,niet gedaan dus daar aangekomen kon ik 3 kwartier wachten met men manneke op schoot en het bloede nog steeds als een rund.Maar ze hebben het geplakt en hij moet rustig aan doen.
Zo heel verhaal geworden sorry hihihihi