1

Onderwerp: Comunnie taart gemaakt

Mijn eerste vierkante taart en dan ook nog gelijk een stapeltje ow ow bloed(letterlijk en figuurlijk) zweed en tranen wat is dat lastig zeg als je dat onder druk moet doen.Maar dit is em geworden.Niet mijn stijl maar ja wat de klant vraagt doen we maar he.
http://94.100.114.86/942700001-942750000/942724301-942724400/942724340_5_OW4Z.jpeg

En ik was net klaar opruimen inpakken en kon em wegbrengen komt mijn man naar binnen gestormen en best wel vloeken en mijn oudste aan de hand dus ik denk die is boos omdat hij iets gedaan heeft dat weer es niet door de beugel kon.Maar niet dus ik wist niet hoe snel ik in de keuken moest komen voor een natte doek want hij bloed behoorlijk.wat bleek nou hij had ruzie met zijn zusje gehad en die vond het nodig om te slaan met de maxi cosi van de pop stel asso's dacht ik nog doe es normaal.Maar hup auto in naar de huisartsenpost die je normaal moet bellen of je alsjeblieft mag komen,niet gedaan dus daar aangekomen kon ik 3 kwartier wachten met men manneke op schoot en het bloede nog steeds als een rund.Maar ze hebben het geplakt en hij moet rustig aan doen.

Zo heel verhaal geworden sorry hihihihi  :o

2

Re: Comunnie taart gemaakt

heeerlijk broeder en zuster liefde :( ken het :Y

maar wat een mooie stapel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

ja echt he en hebben ze ook nog 2 weken vakantie,en de taart ja vind je em mooi.ik hou meer van kleur.

Mooie taart!
lekker stel die van jouw hahahahah

Groetjes Natasja!

5

ja he, soms moet ik me schamen zoals ze doen echt pff maar zal er wel bij horen niet dat ik dit goedkeur want ze heeft gelijk straf gehad. ze zijn 4 en 5 en dan met 4 al zo'n temprament dat beloofd wat als ze echt gaat puberen :s

6

Dat hoort er idd allemaal bij, zo'n liefde tss broer en zus!  :) Ik zelf ben de oudste tss 3 broers,  en wij kenden er ook wat van zenne!  ;)

Maar buiten alles, ik vind je stapeltje zeker en vast geslaagd, al de stress valt nu wel van je af! Kan ervan meespreken, k'heb net men eerste bestelde taartje afgemaakt! Ook hier zweet, bloed en tranen kwamen hier aan de orde!  :s Pfff, ...