1

Onderwerp: Tja... Voorstellen dan maar...

Hallo!

Ik ben Maaike, ik heb deze website een paar weken geleden ontdekt toen ik opzoek was naar een recept voor een champagnecreme. Ik hou erg van bakken en expirimenteren en na het zien van de Tv cursus van Petra ben ik erg enthousiast geworden om het zelf een keer te proberen. Nu komt er een leuk moment aan wanneer ik ook zo'n grote taart kan maken en dat wordt mijn Bruidstaart.

Een beetje oefening kan geen kwaad, zo weet je waar je tegenaan gaat lopen en ik krijg maar 1 kans. Dus heb ik vorige week mijn eerste stapeltaart gemaakt met marsepein. Voor het eerst roosjes gemaakt en marsepein gekleurd. Mijn eerste taart heeft mij 4 uur gekost alhoewel ik mijn biscuitlaag al eerder had. Ik ben wel supertrots op mijn eerste stapeltaart en ik hoop er nog veel te maken. Hij smaakte ook lekker alleen was hij wat uitgezakt. Maar met de tips van het forum gaat het volgens mij helemaal goed komen.

Tot op het Forum!!

Je hebt het alleen druk als je jezelf druk maakt...

Re: Tja... Voorstellen dan maar...

Allereerst van Harte Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
En inderdaad wel erg leuk dat je jullie eigen bruidstaart gaat maken.
Wil verders ook van Harte Welkom heten op dit geweldige forum,waar vaak wel iemand raad,tips of adviezen heeft.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

3

Dank je wel!  :Y  Heb weer zin in de volgende taart!

Je hebt het alleen druk als je jezelf druk maakt...

Dat geloof ik,taarten maken werkt behoorlijk verslavend  :lol:  :lol:  :lol:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

5

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

6

Welkom op dit leuke forum en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk :)
een beetje oefening voor een bruidstaart kan geen kwaad, en ik raad je aan heeeeel veeel te lezen, begin bijvoorbeeld in de linkerbalk zijn de recepten heel handig, maar ook de faq(vaak gestelde vragen), de tabellen en how-tos :) verder gewoon lekker veel lezen en als je iets niet begrijpt kun je het altijd zoeken (bovenaan is een zoekknop). bijna alles is hier wel te vinden :)

succes :)

7

Welkom!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

8

welkom en proficiat tegelijkertijd

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen