Onderwerp: Naam en website bij "Links"
Hoi,
Waar moet ik aan voldoen om mezelf toegevoegd te krijgen bij de links van medebaksters?
Alavst bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Naam en website bij "Links"
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Waar moet ik aan voldoen om mezelf toegevoegd te krijgen bij de links van medebaksters?
Alavst bedankt!
"Heb je zelf een website waarvan je vindt dat die er tussen hoort of heb je een niet-te-missen site op het wereld wijde web gevonden, mail deze gerust aan ons door" Via de forummailer, dan komt het via daar weer bij mij.
Dus je mag mij mailen, dan zorg ik dat je er bij komt te staan.
helemaal toppie! Ben druk bezig met mijn website, waarvan ik denk dat hij ertussen hoort dus ik mail je snel! Bedankt voor de snelle reactie
Ik wacht af! We linken trouwens alleen op basis van linkruil, oftewel, we zien graag een linkje terug naar Deleukstetaarten.nl
En je moet er lief bij kijken en heeeel veel chocolade sponsoren
Ow wacht, M. was alweer terug hè?.....
Ships!
Ships!
Ook lekker
Pooh schreef:Ships!
Ook lekker
Maar geen chocola
hahaha dus jullie doen aan omkoperij? Een tablet chocolade per post opsturen dus ??
hahaha dus jullie doen aan omkoperij? Een tablet chocolade per post opsturen dus ??
Weet je wel hoeveel leden er zijn????
Dani schreef:hahaha dus jullie doen aan omkoperij? Een tablet chocolade per post opsturen dus ??
Weet je wel hoeveel leden er zijn????
En toch vraag ik me af hoe snel het op is bij pooh als we allemaal een reep sturen
En Pooh ik ben meer van de chips, dus we kunnen ruilen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Naam en website bij "Links"