Re: 22 taarten, 10 kilo marsepein, 132 eieren enz...
Jeetje wat een werk! Petje af hoor! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 22 taarten, 10 kilo marsepein, 132 eieren enz...
Jeetje wat een werk! Petje af hoor! 
Mijn hemel, wat moedig van je!!! Zou ik niet aangedurfd hebben!!! Ziet er keurig uit!!
*respect* echt heel leuk gedaan, en wat een werk pffff.
Wauw, wat een heerlijk gevoel zal het geweest zijn toen je naar je werk ging en de taarten opgehaald waren...
daar mag je zeker trots op zijn!!! en dat beloofd veel meer opdrachten 
Mijn hemel meis, wat een mega klus!!
Maar wel gaaf zeg 
wauw wat een produktie!!!!! Strak hoor!
wauw wat een produktie!!!!! Strak hoor!
2 keer is ook niet helemaal nodig he........
jeetje mina...wat een klus....ik denk niet (weet het zeker
) dat ik daar aan zou beginnen...
stoer hoor dat je dat aandurfde...
jeetje mina...wat een klus....ik denk niet (weet het zeker
) dat ik daar aan zou beginnen...
stoer hoor dat je dat aandurfde...
Nou, respect hoor! Echt een megaklus!
en je krijgt nu van haribo een jaarlang gratis spekjes?
maar vind de taart mooi geworden hoor
Wat een klus Meis,kan je nu nog wel taarten zien en of maken?Of heb je een pauze ingelast? 
Petje af...............................!!!
Super.............had je best willen helpen hoor.( zegt ze nu achteraf..
)
Dat het gelukt is! Je mag erg trots op zijn!Ik kan niet voorstellen hoe dat gegaan is. Met een bruidstaart is alles al vol bij mij!
Zien er erg strak uit; prachtig.
Wauw, wat een werk, ontzettend knap dat je het aandurfde ! En het ziet er prachtig strak uit ! alle complimenten voor zo'n grote en goed uitgevoerde opdracht !
Jeetje
Wat moet dat een werk geweest zijn... Maar hij is superleuk!
ONGELOVELIJK HARIBO
Wat een eer om dat te mogen doen.
Ben beetje nieuwsgierig hoe je dat geel zo mooi onder dat roze van de spek krijgt met dat randje zo strak.
Gr. Hennie
Jeeeeeeeee wat een werk!!!!
Hoe lang ben je er in totaal wel niet mee bezig geweest?Ziet er wel goed uit hoor!!
Ik ben woensdag avond gaan bakken, van 18.00 tot 0.30 en die zijn de diepvries ingegaan. Donderdagavond en zaterdagmidag had ik iets van mijn werk en donderdag overdag natuurlijk werken. De vrijdag ook de hele dag gebakken van 9.00 tot 2.00 en dan zaterdag tot 1.30 snachts en zondag tot 1.00 snachts bezig geweest.
Jeeeeeeeee wat een werk!!!!
Hoe lang ben je er in totaal wel niet mee bezig geweest?Ziet er wel goed uit hoor!!
. sorry dubbel
Wauw, wat een heerlijk gevoel zal het geweest zijn toen je naar je werk ging en de taarten opgehaald waren...

ONGELOVELIJK HARIBO
![]()
![]()
![]()
Wat een eer om dat te mogen doen.
Ben beetje nieuwsgierig hoe je dat geel zo mooi onder dat roze van de spek krijgt met dat randje zo strak.Gr. Hennie
Met de speciaal aangeschafte ribbon cutter van PME

wow, respect man!
wat een werk.petje af!
Je bent gek joh!
Super gedaan, heel knap.
Moet er even niet aan denken 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 22 taarten, 10 kilo marsepein, 132 eieren enz...