Onderwerp: 22 taarten, 10 kilo marsepein, 132 eieren enz...
Haribo had een leuk idee (mijn broer werkt daar
), omdat de haribo spekken als beste getest waren wilden ze alle relaties een taart schenken in de vorm van een Haribo spek met daarop een "sticker" "Als beste getest".
In eerste instantie dacht ik, wat leuk om te doen, tot ik hoorde dat het om 18 taarten
zou gaan....
Nou ja, je moet alles een keer meegemaakt hebben, dus heb ik ja gezegd, voor één keer leuk het me wel een uitdaging.
Maar een paar dagen voor de deadline belden ze of het ook 22 taarten konden worden....*slik*...ach ja ik was toch al aan het bakken dus die vier konden er ook nog wel bij...
Je wil niet weten hoe mijn huis eruit zag.....uiteindelijk zijn ze alle 22 maandagochtend om 7.15 opgehaald en diezelfde dag nog heel nederland doorgegaan, zelfs naar Friesland. (ik woon zelf tegen de Belgische grens) hahahaha...
Ik wil nog wel even de volgende mensen bedanken die waarschijnlijk gek werden van mijn mailtjes over de spoedbestellingen
Taart en Decoratie voor de supersnelle levering van de grondstoffen
De leukste taarten voor de supersnelle levering van de bakblikken en Salad en Fix voor het in twee keer versturen van de sheets. BEDANKT!!
En hier ging het allemaal om x 22
Ennuh leuk om een keer te doen....maarre het was ook meteen de laatste keer

Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007
Ze zien er wel super uit zo