1

Onderwerp: Wie wil m'n slangetje zien?

Voor mijn vriend die volgens de Chinese horoscoop slang is heb ik deze taart gemaakt. Eerst dacht ik een opgerolde slang te maken, maar deze is het geworden. Volgens de jarige is het een "raadselslang", want welk soort is het nou?  :lol:
Ik heb me door deze vorm te maken in ieder geval helemaal kunnen uitleven met het vullen :D .
De kop is gevuld met 2 lagen ganache en 2 lagen frambozenjam en is afgesmeerd met frambozenbc. Wat is dat trouwens lekker zeg die frambozenbc. Gemaakt met patidess en is een echte aanrader!
Het 1ste stuk lichaam is gevuld met 2 lagen ganache en afgesmeerd met mangobc (ook een aanrader).
Het 2de stuk lichaam is gevuld met 1 laag ganache en 1 laag frambozenjam en weer afgesmeerd met frambozenbc.
En het 3de stuk is gevuld met 1 laag ganache en 1 laag abrikozenjam en weer afgesmeerd met mangobc.
Aan de enthousiaste reacties te horen vonden ze het heel erg lekker en de jarige was helemaal blij met z'n taart.

Nou, dat is een heel verhaal maar dit zijn de foto's:

http://i40.tinypic.com/9vdzc2.jpg

http://i41.tinypic.com/2pyxlcw.jpg

Bedankt voor het kijken en tips en handige weetje ben ik altijd heel blij mee  :Y .

Taartze  ;) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Re: Wie wil m'n slangetje zien?

gaaf (moest enorm lachen om je titel)

Groetjes Natasja!

3

gaaf zeg

maarre wel een ingewikkeld verhaal over de vullingen..
ben nog maar een beginneling ....

groetjes Wendy

4

:lol: ik dacht ook 18+ :o

echt een super leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

emmy635 schreef:

:lol: ik dacht ook 18+

Me too.Maar hij is ontzettend leuk en de vullingen klinken heerlijk. :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

6

o gaaf zeg! Wat een leuk :thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

7

super, erg leuk

8

Leuk gedaan hoor.

9

Wat een ontzettend leuke taart!!! Weer eens iets anders!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

10

erg geinig !!

tot taarts,
celessie

11

Wat een leukerd.........wist niet wat ik moest verwachten,  maar hij is gaaf..... :)

12

Bedankt voor de leuke reacties, daar wordt een mens vrolijk van  :) .

En Cakes4fun; ik ben ook nog niet zo heel lang bezig hoor met dit soort taarten. Afgelopen november heb ik m'n 1ste workshop taart decoreren gedaan en vanaf die tijd ben ik dus ook besmet geraakt met dat héérlijke virus  :9 .
Lekker veel oefenen en de ervaring leert dat niemand in je omgeving dat erg vindt  :lol: .

Have fun  ;) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa