Onderwerp: meteen weer invriezen of haalt hij het??
ik zit weer met een probleempje...
mijn moeder zou volgens het originele plan maandag weer in NL zijn dus ik ben een taart aan het maken. taarten liggen in de vriezer, de vullingen (slagroom met bonbonbloc en slagroom met chocola) en de botercreme ben ik al aan het ontdooien...
nu krijg ik net een mailtje dat als ze het luchtruim weer veilig achten, ze miss morgen toch niet mee kan omdat de gestrande passagiers voorrang krijgen...
de vullingen hebben voordat ik ze in de vriezer deed, 3 dg in de koelkast gestaan en de botercreme heb ik meteen na mijn paastaartje ingevroren.... als ik hem vandaag vul, tot wanneer blijft de vulling dan goed? ik zit er zelf aan te denken hem te vullen en bekleden en dan weer in te vriezen.
de overige decoraties liggen al dagen te drogen dus die kunnen er nog niet op, maar ik heb altijd nog de hele ochtend als ik een OK heb op haar vlucht....
wat zouden jullie doen? het zou jammer zijn als ze er woensdag of donderdag pas is en de taart dan bedroven is.... of zal ik een andere vulling erin doen??? ik heb hazelnootpasta in de kast staan... wit en bruin....