Onderwerp: bruidstaart 6 hoog in appeltjesgroen, zuurstokroze en wit
Dit is de eerste bruidstaart waarvan ik vooraf een uitgebreide schets heb voorgelegd aan het bruidspaar. Op zich waren ze helemaal tevreden, maar de schuine strepen die ik op de 2e laag van onderen had ingetekend moesten vervallen. Aangezien ik deze laag bij 't opbouwen toch een beetje een buitenbeentje vond, heb ik d'r toch stiekum een paar bloemetjes op laten vallen . 'k ben benieuwd of dit 't bruidspaar op gaat vallen.
Bij het afleveren van de taart stond de fotograaf al in de zaal. Hij heeft dus ook foto's gemaakt tijdens 't opbouwen. 'k ben benieuwd hoe die d'r uit zien ... ik was nog bezig ... dus voor mijn gevoel was tie nog niet 't fotograferen waard. Daarnaast wilde hij mij ook op de foto ('k zal wel weer mega rode appelwangetjes hebben van de inspanning ) en dus werd de taart vanaf de achterkant gefotografeerd. En tja, dat ziet er natuurlijk toch altijd minder charmant uit. Ach, beter de taart van de achterkant, dan ....
De fotograaf was overigens erg onder de indruk van m'n fototoestel. Mijn schoonvader is fotograaf en ik heb zijn camera gehad. Een Nikon met een mega lens en allerlei fratsen waar ik natuurlijk helemaal geen notie van heb. Maar 't zag er blijkbaar nogal indrukwekkend uit. Vervolgens gaf tie aan dat ik dan best aardig kon fotograferen als ik zo'n ding bij me had. Nou ... daar zit tie dus behoorlijk mis. Verder als standje automatisch en met en zonder flits kom ik echt niet. En dus wilde hij de foto's wel maken. Ik denk dat hij ook nog maar ff met dit toestel moet oefenen.
Gevuld met vanillecreme met verse aardbeien en frambozen / laagje 4-vruchtenjam
www.jacstaartjes.nl