1

Onderwerp: bruidstaart 6 hoog in appeltjesgroen, zuurstokroze en wit

Dit is de eerste bruidstaart waarvan ik vooraf een uitgebreide schets heb voorgelegd aan het bruidspaar. Op zich waren ze helemaal tevreden, maar de schuine strepen die ik op de 2e laag van onderen had ingetekend moesten vervallen. Aangezien ik deze laag bij 't opbouwen toch een beetje een buitenbeentje vond, heb ik d'r toch stiekum een paar bloemetjes op laten vallen :+ . 'k ben benieuwd of dit 't bruidspaar op gaat vallen.
Bij het afleveren van de taart stond de fotograaf al in de zaal. Hij heeft dus ook foto's gemaakt tijdens 't opbouwen. 'k ben benieuwd hoe die d'r uit zien ... ik was nog bezig ... dus voor mijn gevoel was tie nog niet 't fotograferen waard. Daarnaast wilde hij mij ook op de foto ('k zal wel weer mega rode appelwangetjes hebben van de inspanning  :lol:) en dus werd de taart vanaf de achterkant gefotografeerd. En tja, dat ziet er natuurlijk toch altijd minder charmant uit. Ach, beter de taart van de achterkant, dan .... :lol:
De fotograaf was overigens erg onder de indruk van m'n fototoestel. Mijn schoonvader is fotograaf en ik heb zijn camera gehad. Een Nikon met een mega lens en allerlei fratsen waar ik natuurlijk helemaal geen notie van heb. Maar 't zag er blijkbaar nogal indrukwekkend uit. Vervolgens gaf tie aan dat ik dan best aardig kon fotograferen als ik zo'n ding bij me had. Nou ... daar zit tie dus behoorlijk mis. Verder als standje automatisch en met en zonder flits kom ik echt niet. En dus wilde hij de foto's wel maken. Ik denk dat hij ook nog maar ff met dit toestel moet oefenen.  :grr:

Gevuld met vanillecreme met verse aardbeien en frambozen / laagje 4-vruchtenjam

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NROUIJXD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TMWHBJLV.jpg

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

2

Re: bruidstaart 6 hoog in appeltjesgroen, zuurstokroze en wit

Wauw wat een hoge stapel en wat is die mooi zeg :thumb:  :Y , ik zou het niet durven zo hoog... :nooo ...

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Wauw! Ook ik ben zwaar onder de indruk!

4

Heel erg gaaf!!!  :Y
Mag ik vragen welke formaten je gebruikt heb en voor hoeveel personen deze taart is?

5

Zoo hoog!!
Mooi heel aparte kleurencombinatie zeg zou ik zo niet opkomen .
Bruidspaartje ziet er ook goed uit.
Die foto's ook altijd he' echt balen als het er niet goed opstaat maarja aan jouw camera zal het niet liggen lees ik hup naar de foto cursus jij!!!! :lol:

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

6

Tja wat zal ik zeggen..............lekker kleurtje?

Whahahaha nee, ik zeg het toch eerlijk.

HIJ IS PRACHTIG  :thumb:

Groetjes Gerlinde

7

WOW, super

8

schitterende taaart :thumb:
echt WAUW :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

mooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  :Y

Lekker feestelijk rond.....

10

Wat hoog!! Gaaf!!

Ben ook wel benieuwd na de afmetingen? ik denk van 10 naar 35 of niet?

Mooooooooooooi  :thumb:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

12

Wow wat een werk zal je hieraan gehad hebben!

13

Joyce84 schreef:

Wat hoog!! Gaaf!!

Ben ook wel benieuwd na de afmetingen? ik denk van 10 naar 35 of niet?

Yep! 10-15-20-25-30-35 cm goed voor zo'n 100 gasten!

www.jacstaartjes.nl

14

Wauw!!! Heel erg mooi!! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Vooral ook hoe de rok van de bruid over de bovenste taart valt, echt heel mooi!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

15

Scr*w deleukstetafel.nl.......; Wat is ie gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo hoog en een hele mooie kleurencombi. Heb je hem 3 om 3 vervoerd?

Wauwie.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

16

Natacha schreef:

Die foto's ook altijd he' echt balen als het er niet goed opstaat maarja aan jouw camera zal het niet liggen lees ik hup naar de foto cursus jij!!!! :lol:

De kleurcombi had ik zelf ook niet bedacht, de bruid had een taart in die combi gezien en deze kleuren kwamen de hele dag terug in div. details.

En tja die foto's ... daar baal ik echt wel van. Zeker omdat ik ze nu niet eens zelf had gemaakt. Niet dat mijn foto's altijd goed zijn hoor, integendeel, maar dan had ik ze tenminste zelf verknald. Wie weet ga ik inderdaad toch maar 'ns naar die fotocursus. Heb jij daar ook goede ervaringen mee?????

www.jacstaartjes.nl

17

Pooh schreef:

Scr*w deleukstetafel.nl.......; Wat is ie gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo hoog en een hele mooie kleurencombi. Heb je hem 3 om 3 vervoerd?

Wauwie.

Nee, de onderste 2, vervolgens een stapeltje van 3 en 't laatste taartje (nog zonder bruidspaartje) los. Ik wilde in eerste instantie inderdaad 2 stapels van 3 maken, maar de onderste was bij 2 al bijna niet te tillen.

www.jacstaartjes.nl

18 Laatst bewerkt door Natacha (16-04-2010 21:10)

glashill schreef:
Natacha schreef:

De kleurcombi had ik zelf ook niet bedacht, de bruid had een taart in die combi gezien en deze kleuren kwamen de hele dag terug in div. details.

En tja die foto's ... daar baal ik echt wel van. Zeker omdat ik ze nu niet eens zelf had gemaakt. Niet dat mijn foto's altijd goed zijn hoor, integendeel, maar dan had ik ze tenminste zelf verknald. Wie weet ga ik inderdaad toch maar 'ns naar die fotocursus. Heb jij daar ook goede ervaringen mee?????

:lol:  :lol: Nee helaas niet ik zou er ook heen moeten de laatste taarten staan er bij mij helaas helemaal niet goed op ...te weing licht en tjaa heb geen super camera maar wat me vorige week is gebeurd is helemaal erg ......ben ik heel de week bezig geweest met een k3 en de ijsprinsjes taart alle 3 de poppetjes geboetseerd en leuk dat ze waren!!! foto's gemaakt en voor het eerst super foto's overdag goed licht alles klopte totdat ik op het verkeerde knopje druk.....alles gewist en de taart was toen al weg .
Als ik eraan denk ga ik nog koken!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

19

Natacha schreef:
glashill schreef:
Natacha schreef:

:lol:  :lol: Nee helaas niet ik zou er ook heen moeten de laatste taarten staan er bij mij helaas helemaal niet goed op ...te weing licht en tjaa heb geen super camera maar wat me vorige week is gebeurd is helemaal erg ......ben ik heel de week bezig geweest met een k3 en de ijsprinsjes taart alle 3 de poppetjes geboetseerd en leuk dat ze waren!!! foto's gemaakt en voor het eerst super foto's overdag goed licht alles klopte totdat ik op het verkeerde knopje druk.....alles gewist en de taart was toen al weg .
Als ik eraan denk ga ik nog koken!!

Ohhhhh wat erg!!! Kan me zo goed voorstellen dat je jezelf wel voor je kop kunt slaan dat je dat knopje indrukte...

Maar glashill:
Fan-tas-ti-sche taart! Prachtige kleuren, ik hou daar wel van!
Ik maak ook stapels.... van 2!
Vooral je decoratie vind ik heel erg passend!
:thumb:

*mijn leven is een geordende chaos*

20

Echt prachtig ! En groot gelijk dat je 'per ongeluk' een paar bloemetjes op die 2e laag hebt laten vallen, dat verbindt de lagen toch meer met elkaar. Ik blijf het zo lef hebben vinden om zo'n hoge stapel te maken, en dat bedoel ik positief, ik geloof niet dat ik dat ooit durf !

Groetjes, Conny

21

Pfieuw...wat hoog....En wat goed gedaan!
Echt een heel mooie bruidstaart :Y

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

22

super de super!!

Groetjes, Dorothea.

23

prachtig!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

24

wauw!! wat leuk gedaan!!! en zo hoog!! het bruidspaar is ook goed gelukt!!

25

gaaaaf!